Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:19:46 GMT

سپاه پیگیر ۸ فرمان ابلاغی مقام معظم رهبری است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۳۲۴۳

سپاه پیگیر ۸ فرمان ابلاغی مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین بابایی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار پایوران سپاه کربلا با نماینده ولی فقیه استان مازندران ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبراعظم(ص) و امام جعفرصادق(ع)،با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، با یادآوری دیدار فرماندهان سپاه با فرماندهی معظم کل قوا گفت:سپاه انقلاب اسلامی در چهل سال دوم انقلاب پیگیر هشت فرمان ابلاغ شده معظم له به سپاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام  هشت فرمان مقام معظم رهبری به سپاه افزود:حفظ آماده به کار بودن  در مواجه با حوادث بزرگ، داشتن نگاه فرامرزی بسیج ، ارزیابی واقعی در برابر دشمن، هم افزایی و همکاری با همه اجزای تشکیل دهنده نظام اسلامی،مردمی بودن، مردم دوستی  و مردم پذیری، اجتناب از فخر فروشی و اشرافی گری  که خلاف رفتار مردمی است ،سرلوحه قرار دادن کار جهادی در همه امورات،نباید گذاشت سپاه پیر و محافظه کار شود و نیز توکل و توسل و دعا و انس انس با قرآن و اهل بیت(ع) و اجتناب خود و خانواده از گناه از دستورات رهبر معظم انقلاب به سپاه بود.

سردار بابایی در ادامه با بیان اینکه مسیری که در  چله دوم انقلاب امام خامنه ای برای سپاه ترسیم کردند، با انتصاب نماینده ولی فقیه در استان هم رقم خورده است، خاطر نشان کرد:  قطعا سپاه به عنوان بازوان ولی فقیه در خدمت نماینده ولی فقیه جدید است و آنچه که بایسته و شایسته است را به عنوان سرباز ولایت و رهبری برای نماینده ولی فقیه انجام می دهد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به حکم انتصاب نماینده ولی فقیه در استان که به موضوع جوان ، جبهه جوانان و حمایت جریان انقلابی گری ، تصریح کرد:‌دراین حکم حمایت از جریان انقلابی برجسته شده است و با توجه به اینکه وظیفه سپاه انقلابی و انقلابی گری است، لذا با شناختی که از نماینده ولی فقیه داریم،درهمه مسائل از شفافیت خوبی برخوردار بوده و در مسیر انقلاب و در خط مقتدا امام خامنه ای است.

سردار بابایی در پایان با بیان اینکه اعضای ستادی سپاه کربلا به عنوان نمایندگان خانواده بزرگ سپاه در استان ولایت مدار و شهیدپرور و عالم پرور با نماینده ولی فقیه بیعت می کنند، تاکید کرد:ان شاء الله در عرصه های مختلف انقلاب منسجم و خوب پیش برویم.

کد خبر 4771460

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسین بابایی سپاه کربلای مازندران ساری بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند