Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@11:58:58 GMT

حقوق سهامداران شرکت پدیده حفظ خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۳۶۴۴

حقوق سهامداران شرکت پدیده حفظ خواهد شد

استاندار خراسان رضوی گفت: شرکت پدیده شاندیز مربوط به تمامی مردم و سهامداران است و در این راستا حقوق سهامداران شرکت پدیده حفظ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در ستاد تدبیر با موضوع پدیده شاندیز گفت: شرکت پدیده شاندیز در زمینه گردشگری ،ساختمانی  و خدماتی فعالیت داشته است و براساس اقداماتی که انجام داده است ستاد تدبیری برای اداره این شرکت با همکاری وزارت کشور و تمامی ارگان ها تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ستاد تلاش کردیم که مجوز های قانونی که کامل نبود را کامل و مجوز هتل ۳۲ طبقه را با همکاری وزارت راه و شهرسازی بگیریم، همچنین پروانه مراکز کاری پدیده که پایان کار نداشتند را دریافت کردیم.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: اولین موضوع بعد از انتصاب بنده به عنوان استاندار که در دستور کار قرار گرفت، موضوع شرکت پدیده شاندیز بود و به اولین جمع بندی که رسیدیم تعیین و تکلیف و حکم دادگاه این شرکت بود.

رزم حسینی در مورد سهامداران گفت:به نظر من کسانی که سهام شرکت ها را میخرند مهم تر از کسانی هستند که سپرده های خودشان را در بانک سرمایه گذاری می‌کنند.

رزم حسینی در پایان از صبر و حوصله مردم و سهامداران تشکر کرد.

در ادامه این جلسه صادقی، مدیرکل دادگستری استان خراسان رضوی نیز  گفت: اجرای حکم مهمترین قضیه است و ستاد تدبیر قبل از  صدور رای دادگاه جلساتی را با وزاری مربوط در راستای تامین طلبکاران و سهام داران تشکیل داد و ما به عنوان ستاد تدبیر آنچه به نفع سهامداران بود را به دادگاه اعلام نظر کردیم که در رای دادگاه لحاظ شد.

وی اضافه کرد: برای اجرای حکم تمام تلاشمان را خواهیم کرد و با تمام مسئولین برای اجرای حکم هم فکری کردیم.

صادقی ادامه داد:به دستور آقای رئیسی پرونده شرکت پدیده خارج از نوبت بررسی شد.

مدیرکل دادگستری استان خراسان رضوی در مورد پهلوان، مدیر عامل محکوم شده شرکت پدیده عنوان کرد: قبل از جلسات دادگاه با آقای پهلوان جلسه ای داشتم و به ایشان گفتم در صورتی که بتوانی شرکت پدیده را دوباره احیا کنی بنده حکم آزادی شما را می دهم که آقای پهلوان اعلام ناتوانی کرد و گفت توانایی دوباره احیا این شرکت را ندارد.

بعد از رزم حسینی و صادقی نوبت به کریمی قدوسی، مدیر عامل شرکت پدیده رسید و گفت:سهامداران عزیز باید اجازه بدهند که مدیریت مجموعه کارهای خودشان را به خوبی انجام بدهند و با گذشت زمان پروژه را تکمیل کنیم.

کریمی قدوسی عنوان کرد: قبل از برگزاری مجمع باید اقداماتی را انجام بدهیم که اولین اقدام بدهی ۳۷۰۰ میلیارد تومانی شرکت پدیده به افراد حقیقی و حقوقی است.

وی اضافه کرد: سهام، سهام داران کاملا محرز شده و مشکل سهامداران هم به لحاظ قانونی حل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پدیده ادامه داد: یکی دیگر از کارها تشکیل کارگروه برای تعیین و تکلیف افراد حقوقی بود و ما توانستیم عمده مشکلات افراد را تعیین و تکلیف کنیم و با الزامات صورت گرفته تا پایان آذر ماه تاریخ دقیق مجمع را از طریق رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

کریمی قدوسی برای آینده شرکت پدیده نیز گفت: آینده شرکت خط و مشی ها داریم که با کارشناسان مطرح کردیم که شرکت پدیده بتواند فرصت اشتغال و یک مجموعه اقتصادی نوین برای سهامداران و مردم عزیز ایران باشد.

 

بیشتر بخوانید: تقویت غرور ملی با موسیقی نواحی برگزاری جشنواره ملی عکس زعفران در تربت‌حیدریه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران حقوق خراسان رضوی رسانه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر بازنگری کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟