Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، هیئت دولت امروز (چهارشنبه) به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار و چندین مصوبه داشت ازجمله تصویب لایحه موافقت نامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقلیه چرخدار و شناسایی متقابل این بازرسی ها، دایر کردن فرمانداری ویژه در شهرستان داراب واقع در استان فارس، تخصیص اعتبار برای تأمین تجهیزات الکترونیکی احراز هویت در شعب اخذ رأی و اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موافقت دولت با اختصاص اعتبار برای آبگیری سد نرماب گلستان

تصمیم هیئت وزیران مبنی بر اختصاص مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای آبگیری سد نرماب گلستان به وزارت نیرو با توجه به نقش مؤثر این سد در کاهش اثرات مخرب سیل حوزه گرگان رود و جلوگیری از وقوع خسارات احتمالی در پایین دست این سد و هم‌چنین جابجایی روستای جنگل ده بالا و استملاک اراضی به لحاظ نقش این اقدام در پیشگیری از سیل‌های آتی و حوادث غیرمترقبه اتخاذ شد.

تصویب لایحه موافقت‌نامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقلیه چرخدار

دولت همچنین، به منظور یکپارچه سازی مقررات ناظر بر تولید و تردد وسایل نقلیه با هدف کاهش خطرات ناشی از احتمال سوانح رانندگی و آلودگی های زیست محیطی، «لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقلیه چرخدار و شناسایی متقابل این بازرسی ها» را به تصویب رساند.

به موجب این موافقت‌نامه، طرف­ های متعاهد باید مقرراتی برای معاینات فنی ادواری وسایل نقلیه چرخدار ثبت شده یا بکار گرفته شده در قلمرو خود ایجاد کرده و متقابلاً باید بازرسی‌هایی را که طبق آن مقررات انجام شده‌اند، به رسمیت بشناسند.

تصویب ایجاد فرمانداری ویژه در شهرستان داراب

هیئت وزیران در ادامه جلسه، با دایر کردن فرمانداری ویژه در شهرستان داراب واقع در استان فارس موافقت کرد.

تخصیص اعتبار برای تأمین تجهیزات الکترونیکی احراز هویت در شعب اخذ رأی

با تصویب دولت، اعتبار مورد نیاز برای تأمین تجهیزات الکترونیکی احراز هویت در تمامی شعب اخذ رأی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات مصوب قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور اختصاص یافت.

اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس

هیئت وزیران در ادامه، ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری طرح های مذکور تعیین کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران