Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر راه گفت: وزیر راه و شهرسازی به عنوان وزیر معین پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان لرستان انتخاب شد. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مرتضی باقری ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مهرماه 98 وزیر راه و شهرسازی به عنوان وزیر معین پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان لرستان انتخاب شد به همین دلیل مقام عالی این وزارت‌خانه دستور تشکیل دبیرخانه‌ای جهت پیگیری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین منظور بنده و هیئت همراه از وزارت راه‌‌ و شهرسازی بازدید دو روزه‌ای را از پروژه‌های مختلف استان آغاز کرده‌ایم و تاکنون از طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد و چهارخطه کردن کمربندی خرم‌‌آباد نیز بازدید به عمل آمده است. 

آغاز مطالعات فاز صفر محور لرستان ـ نجف؛ 600 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار کریدور غرب قرار می‌گیردنامی از پروژه‌های راه‌ و شهرسازی لرستان در سامانه نیپا نیست

مشاور و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پس از این بازدید برنامه‌ریزی برای پیگیری پروژه‌ها و سفر وزیر راه‌وشهرسازی به استان لرستان صورت می‌گیرد، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم که پروژه‌های مهم راه‌وشهرسازی استان که دارای ویژگی‌های درون‌زا و برون‌نگر هستند و ایجاد محرک اقتصادی می‌کنند در لیست سامانه نیپا ثبت شوند تا جهت جذب اعتبارات پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی بیان کرد: به پروژه‌هایی که در سامانه نیپا ثبت‌شده‌اند توجه و عنایت ویژه‌ای می‌شود و به همین دلیل بنده پیشنهاد اصلاح و بازنگری این پروژه‌ها را دارم.

باقری با اشاره به اینکه پروژه راه‌آهن خرم‌آباد دارای ویژگی‌های پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: اما برخی از پروژه‌های جاده‌ای استان ممکن است فاقد ویژگی‌های مدنظر باشند.

وی در ادامه در مورد وضعیت جاده خرم‌آباد ـ پلدختر تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی بعد از سیل فروردین‌ماه حضور پررنگی را در استان داشته و بنده به طور ویژه جاده خرم‌آباد ـ پلدختر را در تهران پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی از پروژه قطعه ۶ آزاد راه تبریز اورمیه بازدید کرده و چند پروژه نهضت ملی را در شهر جدید سهند افتتاح کرد.شرکت در نماز جمعه ، حضور در شورای اداری استان و چند برنامه دیگر از برنامه های سفر یک روزه وزیر راه وشهرسازی می باشد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075317 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان