Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@02:27:30 GMT

افزایش سطح آب در ونیز دو کشته داد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۴۰۳۶

بالا آمدن سطح آب در شهر ونیز در اثر بارش شدید باران و مدّ دریا، موجب زیر آب رفتن معابر و بنا‌های این شهر شده و تا کنون دو کشته برجای گذاشت.

به گزارش فارس، بیشترین افزایش سطح آب طی نیم قرن اخیر در «ونیز»، شهری در ایتالیا که بر روی آب ساخته شده است، موجب بالا آمدن آب در معابر و زیر آب رفتن بخش‌هایی از این شهر از جمله میدان تاریخی «سنت مارک» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته روزنامه «گاردین»، روز چهارشنبه «لوئیجی بروگنارو» شهردار ونیز پس از زیر آب رفتن بخشی از شهر، وضعیت اورژانسی اعلام کرد. گفته می‌شود که مدّ بلند دیگری نیز چهارشنبه شب در انتظار ونیز است.

بروگنارو تغییرات اقلیمی را عامل این «وضعیت بغرنج» عنوان کرد و از دولت ایتالیا برای تأمین هزینه بازسازی مناطق آسیب‌دیده درخواست کمک کرد.

سه‌شنبه شب، بارش شدید باران هم‌زمان با مدّ دریا موجب بالا آمدن آب در معابر ونیز و افزایش ارتفاع آب به ۱.۸۷ متر شد. این افزایش سطح آب حدود ۸۵ درصد شهر را دچار آب گرفتگی کرد.

این حادثه کم‌سابقه دو کشته نیز برجای گذاشته است. قربانی اول مرد مسنی بود که پس از بالا آمدن آب در خانه‌اش دچار برق گرفتی شد. جسد مرد دیگری نیز در خانه‌اش یافت شد که هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستند ایکسونامی بهاء ابوالعطا حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا تابناک ونیز کم سابقه مستند ایکسونامی بهاء ابوالعطا حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تردد در محورهای استان در تعطیلات پیش رو، بر لزوم رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

سرهنگ سعید رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز بارندگی در محورهای کوهستانی مانند تاراز، اندیکا و ایذه رانندگانی که در این مسیرها تردد دارند توجه کنند احتمال وقوع سیلاب در مسیل‌ها و ریزش کوه در این محورها وجود دارد و باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و شب تردد نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آخر هفته، حجم ترددها در حال افزایش است و روز شنبه هم تعطیل است و در چنین تعطیلاتی، ترددها ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: همیشه بیشترین کشته های تصادفات در حوادثی است که در روزهای پنجشنبه و جمعه رخ می‌دهد و بنابراین از رانندگان می‌خواهیم با رعایت سرعت ممطئنه، توجه به جلو و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد رانندگی کنند.

رحیمی بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر زمان جمع‌آوری محصول کشاورزان است، تصادفات بسیار زیادی مربوط به صنف کشاورزان که اغلب موتورسوار هستند رخ می‌دهد. دو روز پیش در حوادث ترافیکی خوزستان ۱۱ کشته داشتیم که بخش اعظمی از این کشته ها خدمات کشاورزی و مربوط به صنف برداشت محصولات کشاورزی بوده است و این مساله ضرورت آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی توسط متولیان امر به کشاورزان و کسانی که برداشت محصول را انجام می‌دهند را نشان می دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • اهواز هم ونیز شد + فیلم
  • فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • تحریم صهیونیست‌ها در دوسالانه هنری ونیز
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب