Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی جوجیتسو ایران به منظور شرکت در رقابتهای جهانی این رشته، فردا پنجشنبه عازم ابوظبی امارات خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم کشورمان بعد از غیبت چهارساله در مسابقات جهانی، قرار است با ترکیب 11 ورزشکار مرد در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به سرمربیگری سیدامیر خوش‌بین و سرپرستی محمدحسن رستمیان رییس انجمن جوجیتسو ایران در این رویداد حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آنکه یوسف جولانی به عنوان مربی و جواد شفیعی به عنوان مربی بدنساز، این تیم را همراهی می‌کنند.

کیان علی‌زاده، مهراب افسری، مهران ستار، احمدرضا عیدی، فرهان موسوی، حمید امرایی، محمد سعیدی، حبیب رنجبر و امیرحسین خادمیان نفرات اعزامی کشورمان را به این مسابقات تشکیل می‌دهند.

گفتنی است آخرین حضور تیم ملی جوجیتسو ایران در مسابقات جهانی به سال 2014 و در کشور فرانسه باز‌می‌گردد که در این رقابتها تیم کشورمان موفق به کسب دو مدال نقره و سه برنز شد.

محمدحسن رستمیان ریییس انجمن جوجیستو ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون ضرورت حضور تیم ایران در این دوره از رقابتها گفت: تیم ملی جوجیتسو دو دوره در مسابقات جهانی غایب بود که تداوم این مساله سبب از دست رفتن کرسی‌های ایران در فدراسیون جهانی می‌شد. ما کرسی‌های مهمی را در حوزه داوری، نایب‌رییسی آسیا، بانوان و امور ورزشکاران در اختیار داریم و حیف است که به خاطر برخی کج‌سلیقه‌گی ها آن را از دست دهیم.

وی در ادامه با اشاره به احتمال رویارویی ورزشکاران ایرانی با حریفان رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: خوشبختانه در این زمینه تمام تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و از این بابت نگرانی نداریم. با بررسی هایی که انجام دادیم مشخص شد که در استایل فایت،  حریف اسراییلی شرکت ندارد و در استایل نوازا نیز در اوزانی حاضر می‌شویم که احتمال روبرو شدن با نماینده این رژیم غاصب صفر باشد.

رستمیان در مورد پیش بینی نتایج تیم کشورمان در این مسابقات گفت: ما در شرایطی این تیم را به مسابقات اعزام می‌کنیم که اکثر فدراسیون‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند. با این حال به توانمندی نفرات اعزامی مطمئن هستم و امید صددرصدی به کسب مدال داریم.

رییس انجمن جوجیتسو سپس با ارزیابی شرایط و جایگاه جوجیتسو در میان رشته‌های رزمی کشور اظهار داشت: جوجیتسو در بازی‌های آسیایی حضور دارد و می‌تواند به عنوان یک رشته مدال‌آور در ارتقاء رتبه کاروان ورزش ایران تاثیرگذار باشد. از همین رو لازم است حمایتها از این رشته بیشتر شود.

وی افزود: متاسفانه شاهد هستیم که برخی فدراسیونها و رشته‌های رزمی، ورزشکاران و قهرمانان خود را با محدودیتهایی مواجه می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که به صورت هم‌زمان در رشته جوجیتسو نیز فعالیت داشته باشند. این اقدام خلاف عرف بین‌الملل بوده و موجب‌ می‌شود تا ورزشکار را از فرصت مدال‌آوری محروم سازد. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا دیگر شاهد چنین کج‌اندیشی‌هایی در ورزش کشور نباشیم.

رستمیان در پایان با قدردانی از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش گفت: خوشبختانه اخیرا شاهد حمایتهایی از سوی مسوولان ورزش کشور از این رشته هستیم و این موضوع سبب شده تا ما با دلگرمی بیشتری به کار ادامه دهیم. انشالله با کسب مدالهای خوش‌رنگ از این مسابقات بتوانیم پاسخگوی این حمایت باشیم.

بیشتر بخوانید: بازدید معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان از تمرینات هاکی بانوان تاج: به کمک دولت و وزارت ورزش و جوانان درصدد تهیه پاداش هستیم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران عیدی مشکلات مالی وزارت ورزش آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند