Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتور در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: اگر به سه بازی اخیر که شکست خوردیم دقت بکنیم دو بازی را نسبتا خوب کار کردیم، اما نتوانستیم پیروز شویم و  در یکی از آن‌ها مشکل داشتیم. به هر حال  با بازی‌های انجام شده فقط یک سوم لیگ را پشت سر گذاشته‌ایم

او ادامه داد: به هر حال این نتایج در همه لیگ‌های دنیا رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۱۰ بازی که تاکنون انجام دادیم، شش بازی خارج از خانه بوده است. اگر این‌طور ارزیابی کنیم، نتایج بدی بدست نیاوردیم. اگر این جدول را برعکس کنیم و اول لیگ شکست‌ها را داشتیم و سپس برد‌ها را کسب می‌کردیم، همه راضی و شادتر بودند. پرشور‌ها خیالشان راحت باشد، من به تیمم اطمینان دارم.

او افزود: من با زنوزی و صادقیان درباره مسائل مختلف تیم مشورت می‌کنیم و هر کاری برای موفقیت تیم از دستمان برآید انجام می‌دهیم. بعد از آخرین بازی مصاحبه‌ای داشتم که به پرشور‌ها گفتم یقین داشته باشید که به هدفمان می‌رسیم و  صحبتهایم  را دوباره تکرار می‌کنم. به هر حال این طور مسائل در تمام لیگ‌ها و کشور‌ها رخ می‌دهد. برای مثال پارسال در سوپرلیگ ترکیه باشاک‌شهیر در پنج هفته پایانی هشت امتیاز از باقی تیم‌ها جلو بود، اما در پایان فصل نتوانستند به هدف خود برسند.

بیشتر بخوانید: حمایت قاطع مالک تراکتور از دنیزلی

حاج صفی برابر شهر خودرو در اختیار نداریم 

سرمربی تراکتور ادامه داد: حاج صفی به علت مصدومیت در بازی با شهرخودرو در اختیار نداریم. البته نمی‌دانیم تا آغاز بازی مشکلی خواهیم داشت یا نه! اما در ادامه این موضوع مشخص می‌شود. هر شرایطی که پیش بیاید، پرشور‌ها خیالشان راحت باشد، چون ما از پس مشکلات بر می‌آییم.

دنیزلی درباره اینکه دستیار ایرانی ندارد و این موضوع علت خاصی دارد، گفت: ما به لحاظ فکری مشکلی نداریم. در ابتدای فصل چنین فکری داشتیم، اما نشد. به هر حال ما آنالیزهایمان را انجام می‌دهیم و یک دوست ایرانی هم داریم که در این زمینه هم کمک می‌کند. من کل بازی‌ها را تماشا و آنالیز می‌کنم.

در تیم تراکتور می مانم 

او درباره حمایت‌هایی که از سوی زنوزی صورت گرفته بیان کرد: به هر حال ما برای برنامه طولانی به اینجا آمدیم و  برای یک سال در تبریز حضور پیدا نکردیم. من در تیم خواهم ماند و با تیم کار می‌کنم و این همکاری به مدت طولانی خواهد بود. تا زمانی که تراکتور قهرمان شود، من موقعیتم را تغییر نخواهم داد. بعد از قهرمانی تراکتور، احتمال تغییر شغلم وجود دارد. البته این به معنای رفتن از باشگاه نیست و می‌مانم و شغلم را تغییر می‌دهم. من از همه هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم آن‌ها را به هرچه که لایق هستند در نهایت برسانیم.  

سرمربی تراکتور در پایان درباره فشار‌هایی که برخی دلالان به باشگاه وارد کردند که دنیزلی برکنار شود، تصریح کرد: چه کسانی بودند؟ ما با دلالان کاری نداریم.

بیشتر بخوانید: چرا جای پای دنیزلی با وجود ۳ شکست پیاپی محکم است؟

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!