Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍رضایی با اشاره به این‌که هزار و ۹۶۹ روستای لرستان تحت تأثیر مستقیم سیل و بارندگی فروردین ماه سال‌جاری قرار گرفتند، از پرداخت ۲۱۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به حساب سیل‌زدگان لرستان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاري شبستان از خرم آباد، مسعود رضايي عصرامروزچهارشنبه  با اشاره به این‌که هزار و ۹۶۹ روستای لرستان تحت‌تأثیر مستقیم سیل و بارندگی فروردین ماه سال‌جاری قرار گرفتند، گفت: ۱۳ هزار واحد احداثی و ۱۹ هزار واحد تعمیری روستایی و شهری بر اثر سیل  خسارت دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیادمسکن لرستانبا اشاره به معرفی بیش‌از ۴۷ هزار واحد خسارت دیده به بانک‌های استان افزود: ۴۳ هزار واحد خسارت دیده با بانک‌های عامل عقد قرارداد کردند.

 

وي  با اعلام این‌که تاکنون بیش‌از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مردم سیل‌زده استان پرداخت شده است، اظهارداشت: ۲۱۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به حساب سیل‌زدگان لرستان واریز شده است.

 

رضایی با اشاره به شروع عملیات تعمیر ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد آسیب‌دیده از سیل اخیر، تصریح کرد: عملیات تعمیر ۱۸ هزار و ۳۵۰ واحد سیل‌زده استان لرستان به اتمام رسیده است.

 

مدیرکل بنیادمسکن لرستان با اعلام شروع عملیات احداث یازده هزار و ۵۰۰ واحد تخریبی از سیل لرستان، افزود: عملیات اجرای ۹ هزار و ۷۵۰ واحد آرماتوربندی، ۷ هزار و ۹۰۰ واحد اسکلت، ۵ هزار و ۹۸۰ واحد  سقف و ۲ هزار و ۲۰۰ واحد گچ و خاک به پایان رسیده است.

 

رضایی با اشاره به اجرای دیوار ساحلی شهر پلدختر و روستاهای بابازید و چم‌مهر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های اجرایی و ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرای دیوار ساحلی پلدختر ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده به بهره‌برداري خواهد رسید.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد هفته وحدت مسجد مسجد هفته وحدت خبرگزاری شبستان اصفهان استان بوشهر سيل زدگان بازسازي مناطق سيل زده تسهيلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

بهرام دلفان اظهار کرد: براساس قانون مولدسازی اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی را احصا و برای مولدسازی معرفی کردیم.

وی از معرفی ۴۸ واحد از املاک این دانشگاه برای مولدسازی خبر داد و اضافه کرد: ارزش این واحد‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از فروش برای تجهیز خوابگاه، پارکینگ بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و بخشی از بیمارستان نیایش هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی داریم و با احداث بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت، گهر دورود ۱۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های استان افزوده می‌شود.

دلفان یادآور شد: با احداث بیمارستان نیایش، بیمارستان شهدای عشایر را به مرکز تروما و جراحی اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم توریسم درمانی را در استان تقویت کنیم این درحالیست که سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ بیمار خارجی به استان مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست احداث لرستان می‌توانیم ۱۰ درصد تخت‌ها را VIP کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان