Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال استرداد رئیس پیشین سازمان اطلاعات نظامی ونزوئلا از اسپانیا به آمریکا، پلیس اسپانیا از مفقود شدن این فرد خبر داده است.

قدس آنلاین؛ با گذشت حدود هفت ماه از بازداشت «هوگو کارواخال» دیپلمات پیشین، ژنرال بازنشسته و رئیس سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ سازمان اطلاعات نظامی ونزوئلا در اسپانیا به درخواست آمریکا، امروز چهارشنبه مقام‌های پلیس اسپانیا از مفقود شدن این فرد خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، پلیس اسپانیا اعلام کرد که ماموران این نهاد امنیتی و انتظامی نمی‌دانند که هوگو کارواخال رئیس پیشین سازمان اطلاعات نظامی ونزوئلا کجاست.

یک مامور پلیس اسپانیا اعلام کرد که تلاش‌های ماموران پلیس برای یافتن این ژنرال بازنشسته ونزوئلایی به جایی نرسیده است.

اعلام مفقود شدن کارواخال در شرایطی صورت گرفته که جمعه هفته گذشته برخی رسانه‌ها شایعاتی درباره احتمال تغییر نظر دادگاه عالی اسپانیا در موضوع استرداد کارواخال به آمریکا منتشر کردند.

این خبر در حالی منتشر شده که اواخر شهریورماه دادگاه عالی اسپانیا دادگاه عالی اسپانیا با درخواست آمریکا برای استرداد رئیس اسبق سازمان اطلاعات نظامی ونزوئلا مخالفت کرده بود.

هوگو کارواخال دیپلمات پیشین، ژنرال بازنشسته و رئیس سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ سازمان اطلاعات نظامی ونزوئلا ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین امسال) در جریان سفر به اسپانیا بازداشت شد.

بازداشت کارواخال با درخواست آمریکا و بنا بر اتهام‌هایی که واشنگتن علیه او در زمینه دست داشتنش در جرایم مرتبط با قاچاق مواد مخدر زده بود، صورت گرفت.

کارواخال در سال ۲۰۱۷ در اعتراض به برنامه دولت ونزوئلا برای تشکیل مجمع قانون اساسی از دولت «نیکلاس مادورو» خارج شد و با «خوان گوایدو» رهبر مخالفان اعلام همبستگی کرده بود (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ونزوئلا اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرگرد "محمد زیدی" گفت: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران چند روز گذشته خبری را در خصوص درگیری تعدادی اراذل و اوباش که منجر به ضرب و جرح عمدی با چاقو شهروندی شده بودند را دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر بلافاصله به صحنه درگیری مراجعه و با تحقیقات میدانی به دست آوردند عاملان درگیری ۳ نفر بودند و پس از ضرب شهروندی با قمه، در حالی که قمه در دست داشتند از محل متواری شدند.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران به شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده محله فلاح اشاره کرد و ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی، تیمی از ماموران به مخفیگاه این افراد مراجعه و در یک عملیات پلیسی هر ۳ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

سرگرد زیدی گفت: هر سه اوباش دستگیر شده پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد