Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معصومه نیک فرد رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کتابداران کتابخانه‌های این شهرستان به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرده و با آن‌ها تجدید پیمان کردند.

او در ادامه به ارزش والای مقام شهیدان ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شهدا اشاره کرد و بیان داشت: حضور کتابداران در گلزار شهدا با هدف ترویج یادآوری یاد و خاطرات این دلاورمردان، دلگرمی خانواده‌های آن‌ها و ایجاد انگیزه برای مطالعه خاطرات و زندگی شهیدان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غبارروبی مزار شهدای آغاجارى در هفته کتاب و کتابخوانی

حنا ربیعى رییس اداره کتابخانه هاى عمومى شهرستان آغاجارى گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، مراسم غبارروبی و عطرافشانى مزار شهدای گمنام آغاجارى با حضور جمعی از کتابداران و با همکارى فرماندارى و کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان برگزار شد.

او با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و آرمان‌های شهدا افزود: حرکت در مسیر شهدا وظیفه امروز همه ما و به ویژه نسل جوان بوده و جامعه کتابداران به عنوان یک قشر فرهنگی باید پیشتاز باشند.

همچین شیخ زاده مسئول کتابخانه شهید مدنى آغاجارى اظهار کرد: در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام آغاجارى، کتابداران همگام با سایر نهاد‌های انقلابی، یاد و خاطره حماسه‌سازان ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید پیمان کردند‪. ‬

او ادامه داد: در این مراسم معنوی، کتابداران و سایر حضار ضمن زیارت، قرائت فاتحه و غبار روبی و شستشوی قبور با گلاب و اهداى گل بر مزار شهدای گمنام با آرمان‌ای شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ امیر سرتیپ رضا آذریان در یادواره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن و ۱۴۱ شهید ارتشی شهرستان شیروان گفت: اقتدار شهدا در تمامی جهان زبانزد است و این شهدا انقلاب را با دستور امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: شهدا با یک تفکر و اندیشه قوی در مقابل استکبار جهانی ایستادند.
وی افزود: نیرو‌های جمهوری اسلامی در تمام ابعاد آماده اند و با نوآوری دفاع از آرمان‌های انقلاب را ادامه می‌دهند.
شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن بامداد ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۵ در منطقه جنوب حلب سوریه در دفاع از حرم و حریم به شهادت رسید.
شهرستان شیروان ۶۳۸ شهید دارد.

{$sepehr_media_11040946_600_350 }

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود