Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:07:07 GMT

خوزستان| بندرماهشهر دوباره بوی یاس می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۴۹۴۹

خوزستان| بندرماهشهر دوباره بوی یاس می‌گیرد

پیکر پاک شهید ماهشهری تازه تفحص شده محمد زبیدی ۹ صبح پنجشنبه ۲۳ آبان ماه روی شانه مردم ولایتمدار شهرستان بندرماهشهر تشییع و در گلزار شهدای بندرماهشهر به خاک سپرده می‌شود. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، اقتدار امروز نظام و دستاوردهای بی‌بدیل کشور در همه عرصه‌های علمی، فنی، نظامی  مرهون خون پاک شهدایی است که عاشقانه خود را فدای میهن اسلامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان بندر ماهشهر نیز با تقدیم ده‌ها شهید در دوران دفاع مقدس، نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کرده است.

این شهرستان بار دیگر مفتخر است از پیکر پاک شهیدی از این دیار ولایتمدار پذیرایی و استقبال کرده و آن را در آغوش خود بگیرد.

7 شهید از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزهاهدای اولین جایزه شهید همدانی به آثار برتر در حوزه مدافعان حرمشهید حسن تهرانی‌مقدم در "خط مقدم" با صدای میرطاهر مظلومی

پیکر شهید محمد زبیدی که در منطقه اروندکنار شهید شده بود روز پنج‌شنبه هفته جاری 23 آبان ماه راس ساعت 9 صبح از میدان شهید حسین فهمیده (مجاور گلزار شهدای بندرماهشهر) مورد استقبال قرار خواهد گرفت و پس از تشییع در گلزار شهدای این شهرستان خواهد آرمید.

 مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بندر ماهشهر همچون همیشه با حضور پرشکوه در مراسم استقبال و تشییع پیکر این شهید والامقام، گوشه‌ای از دین خود به شهدا را ادا ‌می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع باشکوه دزفولی‌ها با پیکر شهید غلامعلی عشیری لیوسی

پیکرهای مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس امروز پس از ۴۲ با حضور قشرهای مختلف مردم تشییع و در گلزار شهدای دزفول به خاک سپرده شد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079906 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • وداع باشکوه دزفولی‌ها با پیکر شهید غلامعلی عشیری لیوسی
  • خاکسپاری پیکر شهید مرتضی غلامی در گناوه
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان