Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@06:20:04 GMT

ویلموتس: درخصوص چند بازیکن باید تصمیم گیری کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۵۰۰۷

ویلموتس: درخصوص چند بازیکن باید تصمیم گیری کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت: تمرکز ما روی سیستم بازی خودمان است.

به گزارش مشرق، مارک ویلموتس در نشست خبری پیش از دیدار با عراق گفت: به اردن آمدیم تا با تیم عراق بازی کنیم  و در واقع این بازی سومین دیدار خارج از خانه ما از مجموع 4 دیداری است که باید در خارج از خانه به میدان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاملا برای این بازی آماده شدیم و جلسه تئوری هم داشتیم با بازیکنان و تمرکز اولیه ما روی سیستم خود ما است. ضمن اینکه درخصوص چند بازیکن نیز باید تصمیم گیری کنیم و در واقع پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

توجیه افت جهانبخش؛ در انگلیس نیمکت نشین است نه قطر!

سرمربی تیم ملی ادامه داد: به اهمیت بازی واقف هستیم اما این موضوع نباید فشاری ایجاد کند. همه بازی‌ها همین است و یا می بریم یا می‌بازیم و باید روی هدف نهایی یعنی صعود به جام جهانی متمرکز باشیم. 3 بازی از 4 بازی ما خارج از خانه بوده و 3 بازی هم در داخل خانه داریم. همه بازی ها برای ما مهم است و مثل همه بازیها به صورت حرفه ای برای این بازی هم آماده شدیم.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان مارک ویلموتس نشست خبری تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد