Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی گفت: هر تیمی که بیشتر تلاش کند می تواند برنده دیدار باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت: مطمعنا بازی مهمی برای ما است. در این مدت کوتاه سعی کردیم تیم عراق را آنالیز کنیم و می دانیم که تیم خوبی دارد و بازی سختی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم برای این بازی آماده هستیم و انگیزه داریم. در واقع می خواهیم بازی قبلی که در آن خوب نبودیم را جبران کنیم و بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. امیدوارم بازی خوبی باشد و همه می دانند که این بازی برای هر دو تیم حساس است و هر تیمی که بیشتر تلاش کند می تواند برنده دیدار باشد.

وی ادامه داد: برای هر مربی که تازه از راه می رسد و تیم را در درست می گیرد، شناخت بازیکنان خیلی سخت و زمان بر است به خصوص در بحث تیم های ملی. این موضوع درباره آقای ویلموتس هم صدق می کند اما فکر می کنم باتوجه به مدت کوتاهی که ایشان تیم را در اختیار گرفته است، نتایج و بازی های خوبی را شاهد بودیم و شناخت خیلی خوبی در این مدت زمان بدست آورده و مطمئنا با گذشت زمان و در آینده بازی ها و نتایج بهتری هم شاهد خواهیم بود.
 

بیشتر بخوانید: این دو ستاره می‌توانند با گلزنی مقابل بحرین دبل کنند+ عکس ویلموتس: هدف نهایی ما صعود به جام جهانی است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی بحرین تیم ملی فوتبال ایران عراق مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، مدیر ورزشی بارسلونا، دکو، در اظهاراتی به شبکه دازن، اطمینان داد که پدری بازیکنی اساسی و کلیدی بارسا برای آینده است و نمی‌خواهند او را از دست بدهند.

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد احتمال قرار گرفتن پدری در فهرست فروش بارسا منتشر شده بود. اینکه پدری به دلیل مصدومیت‌های متوالی به تیمی دیگر واگذار خواهد شد چون بارسا هنوز هم می‌تواند از فروش او به سود خوبی برسد ولی دکو این اخبار را تکذیب کرد.

او بعد از بازی دیشب برابر خیرونا گفت: «مگر عقلمان را از دست داده‌ایم؟ پدری حال و آینده باشگاه است و جایی نمی‌رود. برابر خیرونا در ترکیب ثابت نبود ولی ما نگران مشکل بدنی او نیستیم. قرار است در مورد پدری احتیاط شود تا فصل را در فرم خوبی تمام کند.»

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت