Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:55:44 GMT

خداحافظی آقای محتشم در رادیو نمایش

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۵۱۶۶

خداحافظی آقای محتشم در رادیو نمایش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، بهرام ابراهیمی درباره متن نمایش رادیویی «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» گفت: ویدا دانشمند از نویسندگان رادیو نمایش که هم ذهن فانتزی خلاقی دارد و هم رادیو را خوب می شناسد، متن این نمایشنامه را نوشته است. من متن این نمایشی را دوست داشتم چون داستان ساده و روانی دارد و البته این را بگویم که کارهای دیگری هم از این نویسنده کار کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اسم کار هم انتخاب خوبی است چرا که احترام عمیقی است به مرحوم اکبر رادی اما داستان آن ارتباطی به داستان «لبخند باشکوه آقای گیل» ندارد.

ابراهیمی تأکید کرد: این نمایش با ظرافت هر چه تمام تر به مسائل اجتماعی و خانوادگی می پردازد و داستان آن درباره فردی است که تخصص فنی دارد و بسیار در حرفه خودش کار آمد است اما ناگزیر می شود سر کاری برود که ربطی به آموخته ها و دانشش ندارد.

این کارگردان رادیویی درباره انتخاب بازیگران این نمایش گفت: رضا عمرانی، مهرداد مهماندوست، شیرین سپه راد، بهادر ابراهیمی، عباس توفیقی، مهدی آقامحمدی و شمسی صادقی بازیگران «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» هستند و بسیار قدرتمند بازی می کنند.

نمایش رادیویی «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» از روز شنبه ساعت ۸:۴۵ از رادیو نمایش پخش می شود.

علاقه مندان می توانند نمایش ها و برنامه های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۷.۵ مگاهرتز بشنوند.

کد خبر 4771310 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو رادیو نمایش نمایش رادیویی تئاتر ایران فیلم سینمایی دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران فیلم کوتاه کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی سینمای مستند موسیقی نواحی جشنواره فیلم رشد بازیگر سینما سازمان سینمایی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود

رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: ما نیاز داریم که ساختمان‌های باشکوه مثل ساختمان‌های قدیمی در ایران ساخته شود.

به گزارش ایسنا، علی کریمی‌آنچه در نخستین رویداد ملی جایزه معماری شیخ بهایی اظهار کرد: در دهه‌های اخیر ارمغان خلاقیت معماران دور از دسترس قرار گرفته و جلوه‌ آفرینش ساخت و ساز به چشم نمی‌رسد؛ ایران نیاز دارد تا مجدد ساختمان‌های با شکوه مثل ساختمان‌های قدیمی در آن ساخته شود.

وی افزود: معماران باید از چارچوب قوانین تکراری ساخت ساختمان‌های مکعبی و مستطیلی خارج شوند تا از گونه‌های نوین ساخت و ساز بهره‌مند شوند.

این مسوول عنوان کرد: یکی از دلایل عمده که موجب دامن زدن به این موضوع می‌شود، حق‌الزحمه است. نظام تعرفه گذاری مسیر خلاقیت و شکوفایی معماران را منحرف کرده و قانون‌گذار باید قانون تعرفه گذاری را تعلیق کند و این اتفاق نیازمند مطالبه جمعی فعالان این صنعت است.

کریمی‌آنچه خاطرنشان کرد: ساخت ملک‌های خوش طرح نیازمند سرمایه است که قطعا با قیمت‌گذاری‌های دستوری موج خلاقیت معماران شکوفایی نخواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)