Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:08:28 GMT

استیلی: در نیمه اول ۷ فرصت مسلم گلزنی را هدر دادیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۵۴۶۳

استیلی: در نیمه اول ۷ فرصت مسلم گلزنی را هدر دادیم

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: با وجود عملکرد خوبى که در نیمه اول داشتیم از نمایش بازیکنان مقابل اندونزی راضى نیستم. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلى در نشست خبرى بعد از بازى مقابل اندونزى گفت: ابتدا از میزبانى فدراسیون فوتبال اندونزى تشکر مى‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص بازى فکر مى‌کنم در نیمه نخست عملکرد بهترى نسبت به حریف داشتیم، کاملا بر جریان بازى مسلط بودیم. ٧ موقعیت مسلم گلزنى فقط در نیمه اول داشتیم که با بى‌دقتى از دست رفت. در مسابقات نهایى خلق این تعداد موقعیت آسان نیست و باید از این اشتباهات درس بگیریم. اگر نیمى از فرصت‌ها تبدیل به گل مى‌شد با نتیجه پرگل پیروز مى‌شدیم.

سرمربى تیم فوتبال امید اضافه کرد: سفر طولانى به بالى داشتیم. همچنین ٥ ساعت اختلاف ساعت با تهران و شرایط ویژه آب و هواى شرجى این منطقه از نظر بدنى فشار زیادى به تیم وارد کرد. بچه‌ها به دلیل اختلاف ساعت شب قبل استراحت خوبى نداشتند و به همین دلیل در نیمه دوم افت کردیم و کاملا خسته بودیم. البته همه این مسائل براى من قانع‌کننده نیست و با وجود خستگى معتقدم نباید به حریف فرصت مى‌دادیم. امیدوارم با فرصتى که در پیش خواهیم داشت و با استراحت مناسب بازیکنان، در بازى بعد عملکرد واقعى خودمان را نمایش بدهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم. البته اندونزى هم تیم بسیار خوب و سرعتى بود که چشم به ضد حملات داشت و از همین طریق موفق به گلزنى شد.

تساوی تیم فوتبال امید مقابل اندونزی در دیداری دوستانه

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید حمید استیلی تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

طرفداری | هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان