Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@21:38:39 GMT

بازداشت یکی از متهمین بزرگ مفاسد اقتصادی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۵۵۷۸

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از بازداشت یکی از متهمین بزرگ مفاسد اقتصادی⁩ توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و برگرداندن او به کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«شنیده شده یکی از متهمین بزرگ ⁧ مفاسد اقتصادی⁩ که پس از چپاول اموال ملت به خارج از کشور گریخته بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به کشور برگردانده شده، قطعا بعداز خبر دستگیری ⁧ روح‌الله زم⁩ این خبر نیز برای مردم امید آفرین و برای مفسدین نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

‏⁧وی در پایان مطلب خود نوشت: اگر سپاه نبود کشور نبود⁩.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستند ایکسونامی بهاء ابوالعطا حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا تابناک مفسدان اقتصادی امیرآبادی فراهانی مستند ایکسونامی بهاء ابوالعطا حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر سیدامیر آل‌داوود اظهار کرد: امروزه سرطان‌های روده بزرگ جزء سرطان‌های شایع کشور بوده و موارد ابتلای آن نیز روز‌به‌روز در حال افزایش بوده و به همین رعایت موارد بهداشتی و پیشگیرانه بیشتر از هر زمان دیگری مورد تأکید است.

وی تصریح کرد: در اکثر موارد بیمار مبتلا به سرطان فاقد علائم بارز و آشکار بوده و همین موضوع بعضاً مردم را به اشتباه می‌اندازد و در شرایطی که حال عمومی و وزن و وضعیت اشتهایی خوبی دارند، آن علائم جزئی را جدی نمی‌گیرند و همین موضوع در آینده و در زمان آشکار شدن علائم وضعیت بدتری در فرد بیمار ایجاد می‌کند و بهتر است که با مشاهده هرنوع علائمی، هرچند کوچک، پیگیری و اقدام به‌موقع را داشته باشیم.

عضو هیأت علمی رادیوتراپی و انکولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رابطه با مهمترین علائم سرطان روده بزرگ، بیان کرد: این بیماری علائم و نشانه‌های متعددی دارد که مهمترین آن‌ها ایجاد مشکل در اجابت مزاج، خون در مدفوع و کاهش به یک باره وزن بوده، به خصوص مشکل اجابت مزاج طولانی شود، و فرد چند هفته مداوم یبوست و اسهال داشت باید وضعیتش مورد بررسی قرار بگیرد؛ همچنین در خصوص کاهش وزن هم باید بگوییم که این شرایط بیشتر در زمانی بوده که بیماری به حالت پیشرفته رسیده و باید آن ۲ مورد دیگر را جدی‌تر بگیریم.

دکتر آل‌داوود اضافه کرد: همچنین باید به موضوع دفع خون مخفی هم به‌طور ویژه توجه کنیم و عمدتاً فرد بیمار دچار کم‌خونی مزمن بوده و اگر علائم مشکوک در زمان طولانی مشاهده شد باید حتماً به پزشک مراجعه شود.

وی تأکید کرد: کسانی که سابقه خانوادگی در ابتلای به انواع سرطان‌ها، از جمله سرطان روده بزرگ دارند باید حتماً تحت غربالگری قرار بگیرند، حتی به افرادی هم هیچگونه سابقه خانوادگی در این خصوص ندارند هم توصیه می‌کنیم که پس از رسیدن به سن ۵۰ سال غربالگری سرطان روده را داشته باشند و تست‌های آن به ۳ روش تست بررسی خون در مدفوع، خون مخفی در مدفوع و انجام کولونوسکوپی بوده است.

متخصص پرتو درمانی و رادیوتراپی با بیان اینکه با توجه به کاهش سن ابتلا به سرطان در زمان بیماری نباید در خصوص فرزندآوری اقدام نماید و باید این کار بین ۲ تا ۳ سال پس از بهبود بیماری باشد، خاطرنشان کرد: همچنین باید اشاره کنیم که پس از بهبود بیماری امکان انتقال سلول سرطانی به جنین وجود ندارد و در این خصوص دغدغه‌ای بابت بارداری و نگرانی زوجین وجود ندارد و فقط همانطور که اشاره شد باید از بارداری در دوره درمان بیماری خودداری شود.

دکتر آل‌داوود افزود: همه ما باید در راستای پیشگیری از انواع سرطان‌ها از جمله سرطان روده بزرگ به مواردی همچون تحرک و فعالیت بدنی مناسب روزانه، عدم چاقی و افزایش وزن، عدم مصرف غذا‌های پرچرب به‌خصوص فست‌فودها، عدم مصرف سیگار و دخانیات و عدم مصرف نوشیدنی‌های الکلی توجه نماییم، موضوعی که در افراد با سابقه خانوادگی در این خصوص بیشتر از سایر گروه‌های جامعه مورد تأکید بوده و هست.

وی در پایان گفت: باید همچنین به در پیشگیری از سرطان به موضوع آموزش و افزایش سطح آگاهی جامعه هم توجه کرد و اگر به این مهم نیز توجه شود شاهد آمار بالای تعداد مبتلایان به انواع سرطان‌ها از جمله سرطان روده بزرگ و همچنین کاهش سن مبتلایان به این بیماری نخواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)