Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:30:45 GMT

سهم استان قزوین از آب شاهرود احیا شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۵۵۹۶

سهم استان قزوین از آب شاهرود احیا شود

به گزارش خبرنگار مهر، شورای حفاظت منابع آبی استان قزوین ظهر پنجشنبه با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، علی فرخزاد معاون عمرانی، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در استانداری قزوین برگزار شد.

داود محمدی در این جلسه اظهارداشت: از مدیران آب استان تشکر می شود که در شرایط محدودیت مالی همچنان طرح های آب و فاضلاب و آب شرب در اولویت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر امروز چند پروژه در بخش اب و فاضلاب در حال اجراست که رویکرد مدیرعامل آبفای کشور در تسریع در پرو.ژه ها جای قدردانی دارد.

محمدی اضافه کرد: تامین آب استان برای ما اهمیت دو چندان دارد و اجرای طرح انتقال آب استان به عنوان یک طرح تاثیرگذار می تواند دغدغه مردم ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستا را برطرف کند.

وی بیان کرد: امروز مردم آبیک از کیفیت آب شرب در شهرستان خود گلایه مند هستند و ما رسالت داریم به این نیاز پاسخ دهیم که سفر مشاور وزیر نیرو در راستای تسریع در اجرای عملیات انتقال آب است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: انتطار جدی داریم از محل اعتبارات تنش آبی منابع مالی مورد نیاز تامین شود و امسال قرار شد ۳۰ میلیارد تومان داده شود که اگر تخصیص ۱۸ میلیارد تومان صد درصدی شود در مجموع با حدود ۵۰ میلیارد تومان می توانیم فاز اول را تکمیل کنیم.

وی اظهارداشت: فاضلاب شهرهای قشلاق و آبیک و زیاران برای ما مهم است و در کنار آن لازم است از پساب ها در کشاورزی استفاده بیشتری کنیم.

محمدی اضافه کرد: درصورت تکمیل تصفیه خانه البرز مردم شهرهای محمدیه و بیدستان هم تحت پوشش قرار می گیرند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: سه مجتمع روستایی در قاقازان، الموت و ماهی وضعیت خوبی دارند که با تامین اعتبار می توانیم آنها را تکمیل کنیم.

وی بیان کرد: ۲۵ میلیون مترمکعب سهم آب ما از روحانه شاهرود جذف شده که انتظار داریم با احیای این سهیمه بتوانیم نیازهای کشاورزی خود را تامین کنیم.

محمدی افزود: در ناحیه صنعتی طارم چون اب نیست طرح های صنعتی اجرا نشده است که باید برای آن تدبیر کنیم.

وی یادآورشد: برای اجرای تصفیه خانه می توانیم از شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم تا کارها شتاب گیرد.
 

کد خبر 4771695

منبع: مهر

کلیدواژه: داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب