Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برخی از افراد در کشور اگر چه به صورت ظاهری ولایت فقیه را قبول دارند ولی ایمان قلبی به ولایت ندارند که مردم باید تکلیف خودشان را با این افراد در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات مشخص کنند. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار محمد باقرزاده عصر امروز در یادواره شهید علی شفاف نخستین بسیجی شهید شیراز و بزرگداشت شهدای بسیج این کلان‌شهر که توسط سپاه ناحیه ثارالله، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد اظهار داشت: این شهید بزرگوار وقتی چشم دلش باز شد و همه چیز را شفاف دید در راه انجام تکلیف الهی، برای حضور در صحنه جنگ تردید نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید شفاف، به صورت شفاف دید که فرصت‌ها هیچگاه به انسان نمی‌گوید تو در این فرصت موفق می‌شوی و باید راه را خودت تشخیص دهی، بنابراین این شهید و دیگر شهدا وقتی گنج درون را شناختند و فطرت ناب توحیدی را فهمیدند وارد جنگ شدند و تکلیف خود را انجام دادند.

وی افزود: برخی مواقع فکر می‌کنیم برد کردیم در این دنیا مانده‌ایم، اما همه باید این را هم بدانیم شهدا ضرر نکردند کسی ضرر کرده که خسارت به دینش زده شده باشد، شهدا از دینشان دفاع کرده و برای آن رفتند.

سردار باقرزاده با بیان اینکه وقتی جنگ پیش می‌آید عده‌ای وادادگان، گروهی عافیت‌طلبان و جمعی هم شهادت طلبان هستند، خاطرنشان کرد: گروه شهادت طلبان پناه گاه مردم هستند که برای دفاع از مردم سبقت می‌گیرند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: اگر امروز شهدا عزت داردند بخاطر اطاعت از امام و عدم سرپیچی از فرمایشاتشان بود و در این راه با بینشی که داشتند به مشتاقان مرگ و شهادت تبدیل شده و پنجه در پنجه دشمن انداختند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی: برخی‌ها در فضای مجازی در ‌زمین دشمن بازی می‌کنند‌سردار سلامی: در "هر نقطه" منافع دشمن را ویران می‌کنیم/ ملت ایران در زمین دشمن بازی نمی‌کندآیت‌الله سعیدی: اگر خبری به نفع دشمن باشد و از آن سودجویی شود "بازی در زمین دشمن" است

باقرزاده خاطرنشان کرد: روزانه صدها عامل انحرافی مقابل آنان سبز می‌شد به جنگ نروند اما این موانع بازدارند آنان را سست نکرد و غفلت نکردند.

وی تاکید کرد: شهدا بصیرت، استقامت و شجاعت داشتند و کسی نمی تواند ادعا کند شهدا باختند، امروز نیز پیام رسانی شهدا و ادامه راه آنان تکلیف همگانی است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود به تاکید بر اینکه امروز نباید فریب ظاهر و رفتار برخی از افراد را در کشور خورد، گفت: متاسفانه این افراد در پازل دشمن بازی می‌کنند و دنبال استقامت فرهنگی و مقاومتی نیستند و تنفس می‌گیرند تا فضا باز شود و از این فرصت استفاده کنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برخی از این افراد اگر چه به صورت ظاهری ولایت فقیه را قبول دارند ولی ایمان قلبی به ولایت ندارند که مردم باید تکلیف خودشان را با این افراد در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات مشخص کنند.

باقرزاده همچنین به موضوع جاماندگان اربعین اشاره کرد و تصریح کرد: ما جا ماندگان اربعین نداریم و باید این در کشور اصلاح شود و بگوییم مشتاقان اربعین، چون این شوق با حرکت دل است.

باقرزاده به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: این مهم نه بوییدنی، نه خوردنی و نه دیدنی است، بلکه گام است که باید برداریم و در واقع راه سبیل روشن است که در این راه حرکت کنیم.

وی بیان کرد: اگر گام دوم را ره شهدا می‌دانیم باید عملی شود و فریب خناسان و دشمنان را نخوریم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای اجرای گام دوم انقلاب باید عقل، ادراک و نحوه اندیشه را بالا برد و متوقف نشویم.

باقرزاده تاکید کرد: باید برای پیش بردن انقلاب نحوه فکر کردن را بیاموزیم، نباید مثل فضای مجازی بدون فکر کردن هر چیزی را به اشتراک بگذاریم.

این یادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برخی تلاش می‌کنند ما را وارد دو قطبی سازش و جنگ بکنند و فکر می‌کنند آقا و صاحب نداریم و ناتوان هستیم این خدایی که در انقلاب، جنگ و پس از آن ما را یاری کرد در ادامه نیز یاری می‌کند و به خوبی می‌تواند خدایی کند.

انتهای پیام/423/ز

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله رئیسی در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

آیت الله رئیسی در خصوص موضوع شعار سال نیز عنوان کرد: در خصوص مساله شعار سال و جهش تولید باید تاکید کنم که همه بخش‌ها لازم است برنامه داشته باشند. بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن، شرکت‌های دانش بنیان، خدمات، انرژی و … باید اینگونه باشند و هیچ بخشی از کشور نباید در سال جهش تولید بدون برنامه باشد و این برنامه هم باید به صورت کلان و هم به صورت اقلیمی و استانی باشد.

وی ادامه داد: هر کارخانه و کارگاهی باید صاحب برنامه باشد. کارگاه‌های کوچک و کارخانه‌های بزرگ در حوزه کاری مختلف باید برنامه در سال جهش تولید داشته باشند و مشخص باشد در این سال جدید چه اقدامات و الزاماتی را از جمله در بحث‌های مالی دارند، ضمن آنکه لازم است بانک‌ها نیز به آنها کمک کنند زیرا آنها نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه