Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرتکو کاتانچ، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: این بازی ابتدا قرار بود در بصره برگزار شود، اما اکنون به اردن منتقل شده است. بی شک برگزاری بازی با ایران در بصره بسیار متفاوت‌تر از اردن است. با این وجود هدف اصلی مان کسب امتیاز کامل این بازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با ترکیبی عالی مقابل تیمی شناخته شده و باتجربه بازی می‌کنیم.

او ادامه داد: ما می‌توانیم در هر شرایطی بازی کنیم، اما تاکید می‌کنم برگزاری بازی در بصره و با حضور هواداران زیادمان بسیار متفاوت می‌شد.

بیشتر بخوانید: ویلموتس: تمرکز ما روی بازی خودمان است

سرمربی تیم ملی عراق درباره ترکیب تیمش برای بازی فردا (پنجشنبه) اظهار داشت: اکنون منطقی نیست درباره تاکتیک مان برای بازی با ایران صحبت کنیم و باید این موضوع در زمان ورودمان به زمین مشخص شود.

بیشتر بخوانید: ویلموتس: تمرکز ما روی بازی خودمان است

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود

دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.

به گزارش ایسنا، بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در این جشنواره شرکت کردند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد که اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود.

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدری از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می خورد.

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با ۳۷، ایران و عراق با ۲۵، لبنان با ۱۷ هستند، کشورهای یمن، مصر و تونس دیگر کشورهایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند.

هیئت داوران شامل اساتید ثامر الوندی از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت.

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت(۸ و ۹ می) در شهر بصره عراق تقدیر به عمل آید.

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها