Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حفیظ الله فاضلی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت در شهر هفشجان افزود: مهمترین مشکل در بحث اشتغال و بکارگیری نیروی انسانی به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی، نبود مهارت است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال یکی از مهمترین نیازهای استان است و این منطقه به عنوان بیکارترین استان کشور معرفی شده، گفت: نبود مهارت در بین نیروی کار، یکی از مشکلات حوزه اشتغال پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی افزود: توسعه آموزش‌های مهارتی در بین جوانان و همچنین جذب سرمایه‌گذار با توجه به ظرفیت خوب استان در حوزه‌های مختلف و حمایت از کارآفرینان از راه‌های توسعه اشتغال پایدار در استان است.

وی با تاکید بر اینکه  اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی زیربنای توسعه اجتماعی و فرهنگی در هر منطقه است، افزود: مهارت‌آموزی و مهارت داشتن بهتر از مدرک تحصیلی صرف دانشگاهی است.

این مسوول چهارمحال و بختیاری، به شناسایی مهارت‌های مورد نیاز در بازار کار از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای و ارائه مهارت و آموزش‌های لازم به جوانان اشاره کرد و گفت: افراد جویای کار می توانند پس از گذراندن دوره‌های مهارتی آموزش فنی و حرفه‌ای از تسهیلات و حمایت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه اشتغال پایدار و کارآفرینی بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا، نرخ بیکاری این استان در تابستان امسال براساس برآورد نقطه‌ای ۱۳.۹ درصد اعلام شده که در مقایسه با تابستان ۱۳۹۷، ۳.۲ درصد کاهش داشته است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۶۰ هزار نفر جمعیت است که دارای بالاترین نرخ بیکاری در یک دهه اخیر بوده است.

نخستین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت جوش ایران در حاشیه بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس مـلی آزمایش‌های غیرمخرب و تحت حمایت سیویلیک، برگزار شد.

این کنفرانس به منظور تشویق به امر پژوهش و نوآوری در زمینه‌های صنعت جوش و بازرسی جوشکاری، توسعه و ترویج فرهنگ مهندسی جوش و بازرسی آن در صنایع کشور، افزایش کیفیت و آسیب شناسی اتصالات جوشی در صنایع مختلف کشور در شهرکرد برگزار شد.

اکنون بیش از ۲ هزار نفر از صنعتگران جوشکار در شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری در طرح‌های مختلف  صنعتی، عمرانی، ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند. 

 بیستمین کنفرانس ملی جوش در دانشگاه شهرکرد دو روز در مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تعاونی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تعاونی چهارمحال وبختیاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تعاونی چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت