Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:18:47 GMT

تبیین ابعاد شخصیتی پیامبر اکرم(ص) در جامعه ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۶۷۸۱

تبیین ابعاد شخصیتی پیامبر اکرم(ص) در جامعه ضروری است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جمع روحانیان در ناحیه مقاومت سپاه ارومیه افزود: پیامبر اسلام (ص) در قرآن به عنوان الگو و اسوه حسنه معرفی شده و لازم است که شخصیت ایشان بیشتر در جامعه مطرح شود و مسئولان در برخورد با مردم از این بزرگوار درس بگیرند.

وی با اشاره به حفظ حرمت رسول اکرم (ص) گفت: ظرفیت وجودی ایشان و عظمت روح‌شان به قدری است که توانسته‌اند آیات وحی را کامل تحمل و دریافت کنند در حالیکه کوه‌ها به فرموده خداوند در قرآن نمی‌توانند بار این عظمت و سنگینی آیات را بر دوش بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا(ع) نیز گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از وظایف آحاد جامعه به ویژه روحانیان است و از برکات آن این است که با عملیاتی شدن آن محور مقاومت که باعث شکست‌های دشمن شده است، بیشتر نمود پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد جلیلی گفت: امروز بعد از انرژی، وضعیت ژئوپولوتیک و آرمان‌های انقلاب، چهارمین مولفه قدرت جمهوری اسلامی حضور نظام اسلامی و انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی است که به برکت جبهه مقاومت و محور مقاومت محقق شده است.

وی ادامه داد: با توجه به توطئه دشمن در زمینه ناامید کردن مردم نسبت به آینده، صدور این بیانیه باعث تبیین افق‌های جدید در جامعه میشود و جبهه دشمن را با یک چالش بزرگ مواجه می‌کند.

وی اظهار داشت: جوانان بسیجی و نخبه و روحانیان صاحب نفوذ و دارای کلام اثرگذار باید نسبت به پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب دعوت شوند و مخاطبان اصلی آن مسوولان و دست‌اندرکاران هستند.

حجت‌الاسلام جلیلی با اشاره به جنگ‌های ۳۳ و ۲۲ و هشت روزه با اسراییل، اظهار کرد: با افزایش توان و قدرت ما در منطقه، میزان توان دشمن و مقاومت آنها نیز تقلیل پیدا کرده‌ و پیروزی‌های جبهه حق رو به افزایش است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آذربایجان غربی ارومیه گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آذربایجان غربی ارومیه گام دوم انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آذربایجان غربی ارومیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر  گفت: نشست‌های تربیت و تعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست ها در حوزه های مقاومت برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست های تربیت و تعالی در حوزه های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد: مربیان در نشست های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه ها و توطئه های دشمنان به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.

وی ضمن تاکید بر این مساله که تلاش در جهت تحقق شعار سال یک وظیفه عمومی است گفت: شعار سال و انتظارات رهبر معظم انقلاب در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که مربیان راهکارهایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

آهنگر ادامه داد: تبیین تفکرات و اندیشه های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که در این نشست ها مطرح شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: معاندان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بویژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران و استان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • ببینید | حجت‌الاسلام قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد