Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:31:55 GMT

ونگر رسماً در فیفا پست گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۶۹۳۰

ونگر رسماً در فیفا پست گرفت

فدراسیون جهانی فوتبال رسماً آرسن ونگر را به‌عنوان رئیس توسعه جهانی فوتبال معرفی کرد. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به طور رسمی آرسن ونگر را به‌عنوان رئیس توسعه جهانی فوتبال معرفی کرد. جانی اینفانتیو، رئیس فیفا از این سرمربی نامدار فرانسوی در مقر فدراسیون جهانی در زوریخ سوئیس استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونگر 70 ساله مسئولیت نظارت و هدایت بر رشد و توسعه ورزش فوتبال در دو بخش مردان و زنان در سراسر جهان را بر عهده خواهد داشت. او همچنین به‌عنوان عضوی از هیئت‌های مشاوره فنی و فوتبال درگیر در روند بررسی و تصمیم‌گیری اتحادیه بین‌المللی فوتبال (IFAB) در مورد تغییرات احتمالی در قوانین بازی و همچنین به‌عنوان رئیس گروه مطالعه فنی فیفا فعالیت خواهد کرد، گروهی که از سال 1966 تجزیه و تحلیل فنی مسابقات فیفا را انجام می‌دهد.

آرسن ونگر در ماه مِی 2018 پس از 22 سال هدایت آرسنال از سمت سرمربیگری این تیم کنار رفت و از آن زمان دیگر فعالیتی در فوتبال نداشته است. وی که از سال 1996 هدایت آرسنال را برعهده داشت، 17 عنوان قهرمانی را با این تیم تجربه کرد و به عناوینی همچون سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، هفت قهرمانی در جام حذفی انگلیس و هفت قهرمانی در جام خیریه انگلیس دست یافت.

اعلام آمادگی ونگر برای هدایت بایرن مونیخ در تماس با رومنیگه/ بی‌میلی باواریایی‌ها به استخدام سرمربی سابق آرسنال

 

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فیفا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره

به گزارش "ورزش سه"، این خبری است که وب‌سایت‌های کره‌ای در روزهای گذشته منتشر کرده‌اند؛ شنول، سرمربی تیم افسانه‌ای ترکیه در جام جهانی ۲۰۰۲، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی کره است. به‌جز او نام جسی مارچ، سرمربی سابق لایپزیش و لیدز یونایتد نیز شنیده می‌شود تا در جایگاه سرمربی تیم ملی کره قرار بگیرند.

مهم‌ترین افتخار گونش، مقام سومی جام جهانی با ترکیه در سال ۲۰۰۲ است. او همچنین در لیگ برتر فوتبال ترکیه ۷ عنوان قهرمانی دارد و ورزشگان ترابزون‌ اسپور نیز به نام او انتخاب شده است.

نکته جالب اینکه کره‌ای‌ها به بهانه‌های عجیب و غریب و مختلف یورگن کلینزمن را از هدایت این تیم کنار گذاشته و غرامت او را پرداخت کرده و حالا شاید سراغ مربی‌ای بروند که از همین حالا پیداست انتقادهای تندی علیه او مطرح خواهد شد، چراکه او در ظاهر مسن و کمی دور از فرم پذیرش یک چالش جدی مثل هدایت تیم ملی کره جنوبی با سطح توقعات بالا و بازیکنان شناخته‌شده بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد