Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشگر رحیم صفوی از اعضای هیأت امنای امامزادگان عینعلی و زینعلی در مراسم اعطای جایزه طراحی محیطی مسیر ارتباط دره فرحزاد و امامزادگان عینی و زینعلی گفت: از شهرداری تهران و مهندسان جوانی که در طراحی پیروز شدند تشکر می‌کنم و من به عنوان کسی که تحصیلاتی خردی دارم با دیدن طراحی‌ها متوجه شدم مهندسان ما کار زیبایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر رحیم صفوی ادامه داد:مردم پونک سر قبر دو نوجوان به نام‌های عینعلی و زینعلی بقعه درست می‌کنند و ۸۰۰ سال از آن تاریخ می‌گذرد و زمانی که ما می‌رفتیم برای زیارت این بقعه به ما گفتند بیایید مسئولیت هیئت امنای ان را به عهده بگیرید.

عضو هیأت امنای امامزادگان عین‌علی و زینعلی (ع) تصریح کرد: یکی از اقدام‌های خوبی شهردار تهران طراحی این پل (پل ارتباطی رود دره فرحزاد به امامزاده) بود و اعتقاد من این است این امامزادگان قطب افراد نا امید و دردمندان و نیازمندان در منطقه پونک شود.

رحیم صفوی گفت: از شهردار تهران درخواست داریم تهران تا ۲۰ سال آینده به شهر خلاقی تبدیل و شاخص‌های فرهنگی اقتصادی اجتماعی و سیاسی در آن لحاظ شود.

او ادامه داد: مردم تهران موزائیکی از کشور ما هستند، زیرا بسباری از قومیت‌ها در تهران ساکن هستند.

عضو هیأت امنای امامزادگان عین‌علی و زینعلی اضافه کرد: مشارکت گروه‌های قومی باید تهران ساخته شود و باید بدانیم بدون مشارکت مردم این شهر ساخته نمی‌شود و ما باید تعلق خاطر را ایجاد کنیم و به اعتقاد من پول گرفتن از دولت غلط است، زیرا مردم باید پول بدهند و شهر را بسازند.

رحیم صفوی افزود: بیشترین نخبگان و مفاخر علمی در تهران هستند و این ظرفیت در داخل تهران در اختیار مدیریت شهری است و می‌توان این افراد را جذب مدیریت و توسعه شهر کرد.

او گفت: اگر شهرداری بتواند کاری کند که فعالیت های مردم با فناوری انجام شود گامی موثر در رشد اقتصادی برداشته است و باید گفت کسب و کار‌های ایمنی وابسته به مدیریت شهری باید ایجاد شود.

رحیم صفوی ادامه داد: باید قابلیت تحمل اجتماعی مسئولان در تهران بالا برود، زیرا تمام قوم‌ها و سرمایه دار‌ها در تهران حضور دارند و باید به حقوق شهروندان توجه کنیم و دسترسی آزاد به اطلاعات را برای شهروندان ایجاد کنیم.

وی افزود: شهردار تهران باید مناطق مختلف تهران را روی هم منطبق کند تا مشکلات تمام شهروندان به صورت متمرکز حل و برطرف شود.

عضو هیأت امنای امامزادگان عین‌علی و زینعلی تصریح کرد: ۳۸ مورد در ۴ دسته شاخص‌های سیاسی فرهنگی اقتصادی و اجتماعی در اختیار شهردار تهران قرار می‌دهم برای تفکر و در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر پنجشنبه در شورای اداری میامی به میزبانی فرمانداری ضمن اشاره به ضرورت رفع مشکلات مردم بیان کرد: دغدغه مسئولان ما باید این باشد که بتوانند کاری برای مردم انجام دهند تلاش برای حل مشکلات مردم می‌تواند بر مبنای عبادت ثبت شود و این در صورتی است که فرد برای برآورده کردن حاجت مردم جامعه پای در میدان کار بگذارد.

وی افزود: در روایت‌ها آمده که اگر فردی حاجتی از کسی برآورده کند با هر قدمی که بر می‌دارد خداوند برایش ده‌ها حسنه می‌نویسد و ده گناه او هم پاک می‌شود و ده برابر آن را در زندگی اش می‌بیند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه شهرستان میامی شرایط ویژه ای دارد چرا که این شهرستان به تازگی ارتقا پیدا کرده و در نتیجه باید مسئولان در این شهرستان بیشتر تلاش کنند، تاکید کرد: یکی از مسائلی که باید در میامی بسیار مورد توجه قرار گیرد تسهیل گری دولتی‌ها است.

مطیعی افزود: این شایسته نیست که سرمایه گذاری برای یک مجوز ماه‌ها معطل بماند. گاهی آنقدر برای یک سرمایه گذار مشکل ایجاد می‌شود که عطای کار را به لقایش می بخشد و این درست نیست لذا شهرستان میامی ظرفیت کم ندارد اما باید موضوعات مرتبط با توسعه این شهرستان پیگیر شود.

وی افزود: شهرستان میامی دارای ظرفیت‌های عظیم است برای مثال در یک روستا که پیش از این جلسه از آن بازدید کردیم شاهد تولید روزانه ۲۷ تن شیر هستیم و این نشان از ظرفیت‌های عظیم روستاهای شهرستان است. چرا یک سرمایه گذار نباید بر روی چنین ظرفیت‌هایی سرمایه گذاری و این محصولات را فرآوری کند تا شاهد ایجاد ارزش افزوده بیشتر باشیم؟ ایجاد کارخانه‌های فرآوری و شرکت‌های تعاونی روستایی که مرکز تولید لبنیات، معدن، تولید پیراهن، صنایع دستی و … می‌تواند به توسعه شهرستان میامی کمک کند.

امام جمعه سمنان در ادامه گفت: نیاز است که تولیدی‌های ما در بخش‌های مختلف در مقابل جاده کریدور اصلی تهران - مشهد در شهرستان میامی مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی را ایجاد کنند تا مسافران از محصولات شهرستان خرید کنند.

مطیعی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که روستای محمد آباد میامی پیراهن‌هایی تولید می‌شود که بعضاً با برندهای خارجی در بازار عرضه می‌شود لذا این سوال پیش می‌آید که چرا نباید پول حاصل از این تولیدات در شهرستان باشد؟ گفت: اگر بتوان تعاونی‌های روستایی در زمینه تولید پیراهن راه اندازی شود می‌توان از روستاییان در زمینه تولید بهره گیری و در نتیجه وضعیت اقتصادی را بهبود داد زیرا ظرفیت‌های عظیم اقتصادی در شهرستان میامی وجود دارد.

کد خبر 6095305

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری