Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@13:22:46 GMT

درباره استیضاح ترامپ اظهارنظر نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۷۳۹۷

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز چهارشنبه اعلام کرد موضوع استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به کرملین ارتباطی ندارد.

اخبار بین الملل- سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: این اصلا کار ما نیست، ما اصلا مایل به اظهارنظر در این باره نیستیم. در آنجا (آمریکا) موضوعات ابداعی بسیار و داستان‌های جنجالی مختلف، جائیکه از روسیه نیز نام برده شده، مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیز‌های که هیچ ارتباطی با حقیقت ندارد. ما در خصوص مواردی که در حال حاضر درباره استیضاح مطرح است، اظهارنظر نمی‌کنیم.

تماس تلفنی ترامپ با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، زمینه‌ساز آغاز تحقیقات استیضاح از سوی نمایندگان دموکرات کنگره شد. پس از آنکه یک افشاگر دولتی فاش کرد ترامپ اعطای کمک نظامی ۴۰۰ میلیون دلاری به کی‌یف را برای تضمین همکاری زلنسکی در انجام یک سری تحقیقات علیه جو بایدن، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و رقیب دموکرات ترامپ، متوقف ساخته بود دموکرات‌ها تصمیم گرفتند تحقیقات استیضاح ترامپ را آغاز کنند و از آن زمان تاکنون چندین نفر از مقامات بلندپایه این کشور در مقابل کمیته اطلاعات، نظارت و امور خارجه مجلس نمایندگان شهادت داده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استیضاح رئیس جمهور آمریکا کرملین دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپوی آرژانتینی، سرمربی العین پس از پیروزی برابر الهلال و راهیابی تیمش به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، به تیمش ابراز افتخار کرد.

وی در نشست خبری پس از بازی گفت: از باشگاه العین و همه کسانی که برای موفقیت این تیم تلاش می کنند، تشکر می کنیم. خوشحالم که در این باشگاه بزرگ کار می کنم و خوشحالم که مقابل الهلال، یک رقیب سخت وقدرتمند که عملکرد تهاجمی قوی دارد، به پیروزی رسیدم.

او افزود: ما با اعتماد به نفس و احترام به حریف وارد زمین مسابقه شدیم، به خصوص که می دانستیم الهلال چه در لیگ عربستان و چه در سطح قهرمانی آسیا، چقدر تیمی قدرتمند است.

کرسپو که موفق شد هر دو تیم شهر ریاض را شکست دهد، از پاسخگویی به این سوال که از بین الهلال و النصر کدام حریف قدرتمندتر است، خودداری کرد و گفت: العین برنده این بازی است و به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است. صحبت باید در مورد العین باشد و من نمی خواهم در مورد رقبا یا داوران صحبت کنم.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران
  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال