Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:37:31 GMT

پیروزی آسان کاله و سایپا مقابل حریفان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۷۴۰۲

پیروزی آسان کاله و سایپا مقابل حریفان

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته پنجم‌ لیگ برتر والیبال در هفته پنجم با برگزاری ۵ دیدار هم زمان پیگری شد.

تیم والیبال سایپا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در اراک مقابل شهروند این شهر به میدان رفت و در پایان با نتیجه سه بر صفر برنده بازی شد تا شرایطش در جدول رده بندی را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ کاله مازندران با بهروز عطایی‌ها در دیگر دیداری که در مشهد و به میزبانی پیامی‌ها انجام شد به میدان رفت و در پایان با نتیجه سه بر صفر مقابل این تیم پیرز شد تا سومین بردش را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: پیکان تهران ۳ - فولاد سیرجان یک / برد دلچسب شاگردان ترکاشوند در خانه

راه یاب ملل مریوان هم در یک بازی جذاب مقابل شهداب یزد به میدان رفت و موفق شد نخستین بردش در رقابت‌های لیگ را به دست بیاورد و با نتیجه سه بر صفر برنده مسابقه باشد. سپاهان اصفهان هم‌در دیگر دیدار مهم امروز توانست با نتیجه سه بر یک برنده بازی باشد و با توجه به شکست شهرداری گنبد به رده دوم جدول رده بندی برسد.

پیکان هم در هیئت هندبال تهران به مصاف فولاد سیرجان رفت و سه بر یک  برنده بازی شد، شهرداری ورامین هم پیش از این دیدار و در مهم‌ترین بازی هفته از سد شهرداری گنبد گذشته بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر والیبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در یک بازی خانگی که بازیکن ایرانی‌اش در نیمه دوم به میدان رفت، حریف خود را گلباران کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌دوم اردویژه هلند، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال فاینورد نایب قهرمان رقابت‌ها میزبان زوله تیم دوازدهم جدول بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

در این بازی که علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی فاینورد در دقیقه 57 به جای ایوانوسک به میدان رفت، آیاسه یوئدا در دقیقه 33، ایوانوسک در دقیقه 41، سانتیاگو خیمنس در دقایق 67  (پنالتی) و 82 و لوتشارل گیرترویدا در دقیقه 82 گلزنی کردند.

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت جهانبخش

 

فاینورد با این نتیجه 78 امتیازی شد و فاصله‌اش را با آیندهوون قهرمان زودهنگام مسابقات به 9 امتیاز کاهش داد.

از فصل جاری اردویژه تنها دو هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند