Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@16:58:51 GMT

زمان ثبت نام مسکن ملی در شهرهای جدید مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۷۸۸۸

ساعت 24-مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز ثبت نام مسکن ملی در شهرهای جدید از هفته نخست آذرماه خبر داد.

حبیب اله طاهرخانی چهارشنبه شب به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت:مخاطب طرح اقدام ملی مسکن اقشار کم درآمد اجتماعی نیستند و متقاضیان حداقل ١٠ درصد هزینه ساخت را در ابتدا پرداخت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه این طرح در شهرهای جدید در زمین‌های آماده سازی شده و دارای زیرساخت اجرایی می‌شود، افزود: فرق مهم مسکن مهر با مسکن ملی در جانمایی ساخت خانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهرخانی اضافه کرد: خانه‌های این طرح با ارجاع به سازندگان آزمون پس داده و حرفه‌ای ساخته خواهد شد و تلاش این است که در موعد مقرر تحویل داده شود و دولت دخالتی در ساخت ندارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید براینکه متقاضیان خانه در شهرهای جدید باید واجد شرایط باشند، گفت: متقاضیان تا پیش از این نباید از تسهیلات یارانه ای استفاده کرده باشند، ساکن محدوده طرح و متاهل بوده و همچنین از سال ٨٤ تاکنون مالکیت نداشته باشند.

به گزارش ایرنا وزارت راه و شهرسازی با هدف کنترل جمعیت کلانشهرها، شهرهای جدید را برای ساخت مسکن ملی انتخاب کرده است.

قرار است برای ساکنان تهران در سه شهر پردیس، پرند و اندیشه خانه‌های مسکن ملی ساخته شود.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مسكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اشتیاق و احتیاط، در مورد کورتوا همه چیز به این دو کلمه برمی‌گردد. ریکاوری کورتوا به‌طرز چشم‌گیری در حال پیشرفت است.

کورتوا قبل از شروع فصل دچار مصدومیت صلیبی شد ولی بسیار زودتر از انتظارها توانست ریکاوری کند. همه چیز مهیا بود او قبل از فیفا دی ماه مارس به میادین برگردد ولی دچار مصدومیت جدیدی شد که البته جدی نبود.

کورتوا یک هفته است که دوباره به تمرینات برگشته و بدون مشکل کار کرده است. شرایط او به قدری بهبود یافته که حالا می‌تواند دوباره به دروازه برگردد. خودش دیروز گفت عجله‌ای ندارد چون لونین در این مدت عالی کار کرده ولی با تایید کارلو آنچلوتی، گلر بلژیکی در بازی خانگی مقابل کادیز درون دروازه قرار خواهد گرفت.

رئال مادرید شنبه 15 اردیبهشت از هفته 34 لالیگا میزبان کادیز است و امروز کارلتو گفت که انتظار دارد در آن بازی کورتوا برای اولین‌بار در فصل جاری به میدان برود. بازگشت بهترین گلر جهان بعد از ماه‌ها مصدومیت، بهترین خبر ممکن برای رئالی‌هاست اما بدون شکل گلر اصلی رئال در دو بازی بزرگ برابر بایرن و فینال احتمالی لیگ قهرمانان، لونین خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد