Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@23:34:12 GMT

وعده شیرین کالدرون به علیپور

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۲۳۱

وعده شیرین کالدرون به علیپور

در شرایطی که مهدی ترابی پنالتی زن اول تیم فوتبال پرسپولیس است، شنیده می‌شود کالدرون در روز تولد علی علیپور سورپرایز جالبی را برای مهاجم جوانش داشته است.

شنیده می‌شود سرمربی آرژانتینی به این بازیکن اعلام کرده در صورتی که در هفته‌های آینده بتواند روند گلزنی خود را پیدا کند، برای به دست آوردن عنوان آقای گلی لیگ اجازه ایستادن پشت ضربات پنالتی را پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: درخواست کالدرون از باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم لیگ باید به مصاف نفت برود و لازم به ذکر است پس از اینکه علیپور در مقابل ماشین سازی پنالتی اش را خراب کرد کالدرون گفت: او دیگر پنالتی نمی‌زند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس علی علیپور گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از باخت تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

او درباره تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود، گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در راس کار با آقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند. چون من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم یک مقدار سخت است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

کامیابی‌نیا درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • ضربات پنالتی نفس‌گیر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک + ویدئو
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!