Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@11:52:39 GMT

رئیس بنیاد علوی تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۲۹۰

به گزارش اکوفارس، پرویز فتاح در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد علوی با تاکید بر نقش بنیاد علوی در هم افزایی میان گروه‌های جهادی و بنیاد مستضعفان، اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت بنیاد مستضعفان رابطه این نهاد انقلابی با گروه‌های جهادی تحول چشم گیر پیدا می‌کند.

فتاح با اشاره به اینکه همه بخش‌های بنیاد باید در خدمت محرومان و مستضعفان باشد؛ افزود: هر تلاشی در هر بخشی از بنیاد مستضعفان انجام می‌گیرد باید با نیت کمک به طبقه مستضعف جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بنیاد فعالیت اقتصادی انجام می‌دهد؛ بدین معنا نیست که این بخش باید فارغ از مشکلات و مسائل مستضعفان باشد بلکه تقویت بخش اقتصادی باید در راستای تقویت بازوی اجتماعی بنیاد و درنتیجه کمک رسانی بهتر به محرومان باشد.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در رفع نواقص و ترویج الگوی طرح پیشرفت و آبادانی قلعه گنج گفت:: در بنیاد مستضعفان توجه به گسترش طرح‌های پیشرفت و آبادانی افزایش می‌یابد و بنیاد باید علم گروه‌های جهادی در کشور را بدست گیرد.

به گزارش تسنیم، بر اساس حکم پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، محسن منصوری جایگزین موسی برزگری در بنیاد علوی شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان