Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@07:35:43 GMT

شهیده «زهرا دقیقی» بانوی در تراز هزاره سوم است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۴۴۷

شهیده «زهرا دقیقی» بانوی در تراز هزاره سوم است

ایسنا/گیلان امام جمعه موقت تهران شهیده زهرا دقیقی را نماد بانوی تراز هزاره سوم دانست و تصریح کرد: این شهیده گرانقدر مومنی عالمه و عفیفه بود که در میدان مجاهدت تلاش فراوان کرد و گوهر نابی برای ایران اسلامی بشمار می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌ علی‌اکبری در مراسم سالگرد نخستین طلبه بسیج صالحین کشور،‌ شهیده «زهرا دقیقی» که در مسجد جامع شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: حضور مقام معظم رهبری در ایران اسلامی یک آیت بحق است که کارگزاران نظام پیروی از رهنمودهای  رهبری را همواره باید در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی از عالم گرانقدر حضرت آیت‌الله بهجت فومنی(ره) بهره فراوان می‌گیرد، افزود: حضور در مراسم شهیده زهرا دقیقی سبب ارج و ارتقای معنویت در نزد خداوند متعال است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه انسان مومن در سلوک ایمانی خود می‌تواند گام به گام به مرحله قرب الهی برسد،‌ گفت: ایمان به عمل مومن کیفیت می‌دهد و عمل در کوره ایمان پرورش می‌یابد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه جاهلیت در دوران مدرن با بی‌عفتی و بی‌حیایی زنان نمود پیدا می‌کند، متذکر شد:‌ نگاه ابزاری به زن در دنیای غرب نمونه بارز انحطاط اخلاقی است.

وی شهیده زهرا دقیقی را نماد بانوی تراز هزاره سوم دانست و تصریح کرد: این شهیده گرانقدر مومنی عالمه و عفیفه بود که در میدان مجاهدت تلاش فراوان کرد و گوهر نابی برای ایران اسلامی بشمار می‌رود.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری بانوان مجاهد در سیره فاطمه زهرا(س) را طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب لشکر فرشتگان دانست و خاطرنشان کرد:‌ الگوگیری از این بانوان نه تنها برای جامعه اسلامی، بلکه برای سعادت همه بانوان بشریت رهنمود بزرگی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی یادواره شهدا حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری فومن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در شرایطی امروز در سیرجان مقابل شمس آذر میزبانی خواهد کرد که دو تیم در قزوین به تساوی یک - یک رضایت دادند. گل گهر در دقایقی که نمایش برتری برابر حریف داشت توانست به گل دست یابد و در ادامه اما شاگردان سعید دقیقی توانستند با طراحی حملات پردامنه، گل تساوی را توسط رحمان جعفری که اکنون پیراهن تراکتور را بر تن کرده، به ثمر رسانده و به یک امتیاز بسنده کند.

در این بازی اما درگیری و تنش لفظی شدیدی میان کادرفنی دو تیم و خصوصا سعید دقیقی و اوزونیدیس شکل گرفت که حتی به نشست خبری دو سرمربی نیز رسید و هر کدام به دنبال احقاق حق خود در این زمینه بودند.

این دو مربی البته در جریان بازی نیز بارها با یکدیگر تنش داشتند و دقیقی نسبت به رفتار و کلمات به کار گرفته شده از سوی سرمربی یونانی حریف کاملا برآشفته بود. اکنون دو مربی بار دیگر روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند و باید دید اینبار نتیجه تلاش دو مربی با چه اتفاقاتی همراه خواهد شد.

شمس آذر در این بازی با هدف دستیابی به جایگاه گل گهر سیرجان که تنها یک امتیاز بالاتر از آنها ایستاده در سیرجان حاضر شده و این در حالیست که همچنان امیدوار به بازگشت سه امتیاز کسر شده خود نیز هستند تا بتوانند در هفته‌های کوتاه باقی مانده تا پایان فصل، جایگاه بهتری نیز از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود