Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در این مراسم، صیدی حکم انتصاب محمد شمسائی به سمت مشاور خود در امور بین‌الملل را به وی اعطا کرد.

محمد شمسائی که از مدیران پیشکسوت بانک صادرات ایران در ادارات کل خارجه و ارز است، سابقه ریاست شعب خارج از کشور و سرپرستی منطقه خلیج‌فارس این بانک را نیز برعهده داشته است.

در حکم اعطایی حجت‌اله صیدی خطاب به محمد شمسائی آمده است: «نظر به شایستگی و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور مدیرعامل در امور بین‌الملل» بانک صادرات ایران منصوب می‌شوید تا با بهره‌مندی از دانش و تجربه خود، این بانک را در دستیابی به اهداف تنظیم شده خود، یاری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزید توفیقات جنابعالی را در مسئولیت خطیری که بر عهده دارید از محضر قادر متعال خواستارم».

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک صادرات بانک صادرات ایران حجت اله صیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپوليس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپوليس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپوليس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • حضور فعال معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت در نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت
  • ‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • نتانیاهو به تنهایی مسئول سنگ‌اندازی بر سر راه توافق است
  • ضرورت تجلیل از پیشگامان موج جدید ضد صهیونیستی
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد