Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحران در ناپل، ابعاد جدیدی به خود گرفته است.

طرفداری- نتایج ضعیف ناپولی در هفته های اخیر موجب نارضایتی هواداران این تیم شده است. هواداران خشمگین ناپولی از راه های مختلف نارضایتی خود از وضعیت پارتنوپی را ابراز می کنند و در این میان برخی از هواداران افراطی، مشکلاتی برای بازیکنان ناپولی ایجاد کرده اند.

به نقل از Il Mattino منبع محلی شهر ناپل، بازیکنان ناپولی در وضعیت خوبی به سر نمی برند و نسبت به ادامه فعالیت در این تیم دلسرد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا گزارش هایی مبنی بر حمله برخی از هواداران ناپولی به خانواده آلان، زیلینسکی و اینسینیه مطرح شد، هرچند آنها این موضوع را تکذیب کردند. با این حال گزارش شده است که بازیکنان ناپولی نسبت به امنیت خود و خانواده‌شان در شهر ناپل تردید دارند و از راه های مختلف قصد دارند از حملات احتمالی هواداران پیشگیری کنند. 13 بازیکن ناپولی فعلا در تیم های ملی به سر می برند و اکثر آنها ترجیح داده اند که همراه با خانواده خود به طور مقطعی از ناپل خارج شوند. این درحالی است که در شرایط عادی، بازیکنان بدون اعضای خانواده‌شان به بازی های ملی می روند. برخی دیگر از جمله کالیدو کولیبالی برای حفاظت از خود و خانواده به طور تمام وقت بادیگارد استخدام کرده اند. همچنین گفته می شود خانواده تعدادی از بازیکنان، خانه های خود در ناپل را ترک کرده اند و فعلا در هتل اقامت دارند.

در این شرایط اورلیو دی لورنتیس در ایالات متحده آمریکا به سر می برد و فعلا مشغول تجارت است. گفته می شود پس از بازی های ملی، دی لورنتیس قصد دارد از حق قانونی خود استفاده کند و با وکلای باشگاه در ارتباط است تا در صورت ادامه روند نتایج ضعیف تیم، 25% از دستمزد قرارداد بازیکنان را کسر کند. همچنین برخی از منابع از پیشنهاد 560 میلیون یورویی گروهی قطری برای خرید باشگاه ناپولی خبر می دهند. اگرچه گفته می شود دی لورنتیس از حضور در ناپل دلسرد شده است اما او این پیشنهاد را رد کرده و برای فروش باشگاه خواهان 900 میلیون یورو شده است. دی لورنتیس در سال 2004، باشگاه ورشکسته ناپولی را در ازای فقط 16.5 میلیون یورو خریده بود. البته در صورت فروش ناپولی، حضور دی لورنتیس در فوتبال ادامه خواهد داشت چراکه او مالکیت باشگاه باری را در اختیار دارد و می خواهد در فرآیندی مشابه با ناپولی، این باشگاه را از دسته های پایین تر به سری آ بیاورد.

این منبع شهر ناپل در نهایت مدعی شد بسیاری از بازیکنان مطرح ناپولی قصد ندارند قرارداد خود را تمدید کنند و به ترک باشگاه در پایان فصل فکر می کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب پس از بازی با ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید، اظهارکرد: از هواداران تیم‌مان به خاطر شکل بازی‌مان در نیمه اول عذرخواهی می‌کنم.  شرمنده آن‌ها هستیم. درباره نیمه اول حرفی نداریم و استقلال نبودیم.

او گفت: ولی در نیمه دوم با صحبتی که بین دو نیمه داشتیم بازیکنان‌مان به خودشان آمدند و متوجه شدند در چه جایگاهی هستند. اتفاقی پیش از بازی افتاد و یک هوادار صحبتی داشت و فکر می‌کنم بازیکنان‌مان آن را خیلی زود فراموش کردند اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم.  در لحظه‌ای گل زدیم که فکر می‌کنم برخی حرف‌ها متعلق به بخش خلوت آدم‌ها است که من دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما اتفاق‌هایی می‌افتد که آدم دوست دارد درباره آن‌ها صحبت کند.  بازیکنی که تماشاگران ما را تحریک می‌کند و در بازی نیم فصل اول پس از گل مقابل هواداران ما شادی می‌کند، در آزادی هم مقابل هواداران ما هم شادی کنید و ابایی نداریم زیرا به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم به بازی بر می‌گردیم.

او ادامه داد: قبلا هم گفته بودم این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. کسانی که از ارباب‌های خود خط می‌گیرند، باید بدانند ما به دنبال این نیستیم که بازیکن حریف توان نگذارد چون قبلا استقلالی بوده‌اند اما این توقع را داریم که حداقل شرافتمندانه بازی کنند و با خط و بازی‌هایی که ما فوتبالی‌ها بلدیم، بیست دقیقه از تایم بازی را به وقت کشی نگذرانند.

هاشمی نسب گفت: آقایان ما هم این بازی‌ها و بازی‌هایی که با رمز و رموز به بازیکنان خود انتقال می‌دهید، بلدیم. خوشبختانه بردیم.  به موقع هم شفاف صحبت می‌کنیم و من ابایی ندارم. بدون هیچ صحبتی ما را محروم  و ۵۰ میلیون تومان جریمه می‌کنند. البته هزار میلیارد دیگر هم من را جریمه کنند، ابایی ندارم.  

او عنوان کرد: نه پنجاه میلیون و نه هزار میلیارد بلکه تا آن بالایی یعنی خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد. این‌ها در خلوت من است. سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که نگران نیستید بابت اظهاراتتان به کمیته انضباطی فراخوانده شوید، گفت: مگر من چه گفتم و مگر افترا زدم؟

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • آتش در خانواده نیکا شاکرمی
  • بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است