Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه بررسی پیشرفت کار و مشکلات پروژه سد نهب ،  احداث دو سد نهب و بالاخانلو را از پطرح‌های بسیار مهم استان دانست و گفت: سد نهب تا کنون ۹۳ درصد و سد بالاخانلو ۶۳'درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم با رفع برخی موانع این دو سد ظرف دو سال آینده به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این سد‌ها در حوزه‌های مختلف کشاورزی و صنعت  مشکل آب شرب استان را رفع می‌کند، علاوه بر آن سد نهب نقشی پررنگ در جلوگیری از سیلاب امسال داشت.

فرخ زاد ادامه داد: سد نهب با اینکه هنوز کامل نشده بود توانست با مدیریت روی ورود و خروج سیلاب از جاری شدن سیل برخی شهر‌ها و روستا‌های استان جلوگیری کند.

او انجام این پروژه‌ها در استان را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با تعامل و تدابیر مدیریتی در شرایط سخت اقتصادی نیز پروژه‌های استان را با موفقیت پیش برده و به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/ک

سد بالاخانلو ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی طرح‌های حوزه سلامت اشنویه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید علی ترابی در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی این طرح‌ها گفت:پایگاه سلامت محله سید آباد، خانه بهداشت روستا‌های ذمه و شیوه بیرو، و دورود، پایگاه ۱۱۵ عین الروم و حوزه ۲ شهری در مجموع از ۷۵ درصد پیشرفت برخوردارند

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها بر روی هم ۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد. 

ترابی با اعلام اینکه در حوزه سلامت اقدامات بسیار خوبی در دولت سیزدهم در این شهرستان صورت گرفته است گفت این پروژه‌ها تا دوماه آینده به اتمام خواهند رسید.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۵ درصدی طرح‌های حوزه سلامت اشنویه 
  • پروژه‌های بهداشت و درمان عقب ماندگی‌های قزوین را بهبود می‌بخشد
  • «سد باهوش» ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه پایانه صادرات و ترانزیت در بوشهر ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد