Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالاگرفتن اعتراض‌های هواداران، صدای باشگاه‌ها را درآورده و حالا احتمالا بار دیگر بلیت‌فروشی به سرخابی‌ها واگذار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، صدای اعتراض دوباشگاه مردمی پایتخت بویژه پرسپولیس نسبت به سیاست‌های بلیت‌فروشی مسابقات خانگی به قدری زیاد شده که مسئولان را به این فکر انداخته که دوباره مقدماتی را فراهم کنند تا بلیت‌فروشی به این دو باشگاه بازگردانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل تأمل اما اینجاست؛ شرکت توسعه و تجهیز هم که از ٧ماه قبل توافق رسمی کرده بود، با شروع لیگ فصل جاری مجری بلیت‌فروشی دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال باشد،‌ گویا آمادگی پس‌دادن این سیستم را هم دارد.

به دنبال حاشیه‌های رخ‌داده درفصل گذشته و از زمانی که بلیت‌فروشی دوباشگاه مردمی تهران در اختیار شرکت توسعه قرار گرفت،‌ نه درآمدهای دوباشگاه از محل فروش بلیت به صورتی شفاف اعلام شده و نه هواداران از نحوه بلیت‌فروشی رضایت داشته‌اند. آنها به شدید‌ترین شکل ممکن به این سیستم نقد داشته و خالی‌بودن بخش اعظمی از سکوهای ورزشگاه آزادی در مسابقات خانگی این دو تیم و حتی دربی پایتخت این حقیقت را به همه نشان می‌دهد.


مشکلات بلیت‌فروشی چیست؟
اخیرا هم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مکاتبات خود با مسئولان مختلف به اشکالات متفاوت بلیت‌فروشی بازی‌های پرسپولیس انتقاد کرده است. محمدحسن انصاری‌فرد به مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش گفته که چرا نباید بلیت‌فروشی بازی‌های خانگی این تیم تا یک‌ساعت مانده به شروع بازی ادامه داشته باشد؟ یکی دیگر از انتقادهای او به زمان کم درنظر گرفته برای فروش بلیت بازی‌ها است که معمولا ٤٨ساعت مانده به شروع بازی‌ها، سایت برای هواداران باز می‌شود. این درحالی است که برخی دیگر از تیم‌های لیگ‌برتری می‌توانند بلیت چند مسابقه بعد خود را هم پیش‌فروش کنند.

او همچنین در حاشیه جلسات خود با مسئولان به این نکته نیز اشاره کرده که به خاطر مسائل امنیتی و آزمون و خطای گیت‌های الکترونیک نصب‌شده در ورزشگاه‌ها نباید سیاست بلیت‌فروشی را طوری تعیین کنند که جمعیت به ورزشگاه نیاید. در واقع انصاری‌فرد به زمان و تاریخ برگزاری مسابقات پرسپولیس هم انتقادات جدی دارد و خواسته هواداران را در این رابطه پیگیری کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر بلیت فروشی لیگ برتر تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم