Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@15:23:35 GMT

بازتاب تصویری جالب قبل از رویارویی ایران و عراق

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۹۴۴۲

بازتاب تصویری جالب قبل از رویارویی ایران و عراق

قبل از بازی حساس ایران و عراق تصویری زیبا و خاص از ستاره تیم ملی فوتبال ایران با بازیکن تاثیرگذار عراقی منتشر شد که بازتاب زیادی در رسانه‌های منطقه داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از السومریه، در یکی از حساس ترین دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق در امان به مصاف ایران می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای عراق و ایران همواره از حساسیت و جذابیت زیادی برخوردار بوده است و نگاه های زیادی به این بازی حساس است.

سایت  السومریه عراق قبل از این بازی یک تصویر زیبا و خاص را منتشر کرد. در این تصویر سردار آزمون ستاره ایران، صفاء الهادی بازیکن کلیدی عراقی ها را در آغوش گرفته و نشان می‌دهد که رابطه بسیار صمیمی و دوستانه ای با هم دارند.

این سایت با تیتر"دوستی از شدت تنش بین دو تیم ایران و عراق کم می‌کند" نوشت: تصویری از ستاره تیم ملی ایران با عراق بعد از تمرینات دو تیم در روز گذشته منتشر شد. صفاء هادی رابطه بسیار خوبی با سردار آزمون دارد و همواره در اینستاگرام پست هایی را برای هم منتشر می‌کنند این درحالی است که اولی در تیم الشرطه عراق بازی می‌کند و دومی در زنیت روسیه توپ می‌زند.

این تصویر در سایر رسانه‌های عربی منطقه نیز بازتاب داشته است.

با وجود آنکه دو تیم تمرکز بالایی روی این دیدار دارند و بازی بسیار مهم است با این حال این دو بازیکن در تمرین همدیگر را دیدند و این‌گونه عکس گرفتند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران از 3 بازی خود دو پیروزی و یک باخت کسب کرده و در رده سوم جدول رده بندی جای دارد اما عراق با یک امتیاز بیشتر صدرنشین است.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران تیم ملی فوتبال عراق سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آن‌هایی که قرارداد ۴ ساله دارند، اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آن‌ها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آن‌ها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • حرکت جالب صندوقدار برای ادب کردن مشتری (فیلم)
  • مورد جالب رئال مقابل کادیز: کورتوا یک نیمه بازی می‌کند!
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم