Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسابدار 5 نفر/ آقا/خانم حداقل تحصیلات لیسانس مرتبط نیروی خدماتی 5 نفر/ آقا/خانم حداکثر سن 45 سال مدیر منابع انسانی 1 نفر/ آقا دارای سابقه کار مرتبط مدرک کارشناسی در رشته های منابع انسانی و رشته های مرتبط. تسلط به ارزیابی عملکرد کارکنان و برنامه ریزی شغلی تسلط به راهکار های انگیزشی و اجرای آنها در سازمان تسلط به نظام حقوق و دستمزد و جبران خدمات مسلط به مدلهای استخدامی تسلط به قانون کار و بیمه تامین اجتماعی مسلط بر اجرای طرح طبقه بندی مشاغل تسلط در برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی توانا در مهارت های ارتباطی و رفتار سازمانی کارشناس فروش 4 نفر/ آقا/خانم ترجیحا دارای سابقه کار تمام نیروها تمام وقت متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه و اطلاعات تماس خود را جهت هماهنگی جلسه مصاحبه و استخدام به شماره واتساپ و یا تلگرام زیر ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موبایل 09392338423 تلگرام 09392338423 واتساپ 09392338423

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • برگزاری آزمون سراسری در پلدشت
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • بنگاهداری بانک‌ها زنجیری به پای چرخ تولید
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی