Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد یار جدانشدنی ترامپ که قبلا نیز خبرساز شده بود دوباره او را کلافه کرده است.

به گزارش شریان نیوز،  دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده، و همسرش ملانیا ترامپ، روز سه شنبه در حالی که در هوایی بسیار سرد نیویورک سیتی را ترک می‌کردند یکدیگر را بغل کرده بودند. بعد از سخنرانی در Economic Club نیویورک، رییس جمهور جنجالی و ۷۳ ساله ایالات متحده در حال ترک کردن لیموزین ریاست جمهوری در باند فرود وال استریت هلی پد لندینگ همراه با بانوی اول آمریکا و البته یک دستمال توالت که به کفشش چسبیده بود دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی که دونالد ترامپ در آستانه سفر کوتاهش به فرودگاه بین المللی جان اف کندی با هلی کوپتر مخصوص ریاست جمهوری از خودرو خود پیاده شد، تکه‌ای دستمال توالت به شکلی خنده دار از یکی از کفش‌های مشکی اش آویزان شده بود.

دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده، در گافی تازه، بار دیگر در حالی که یک تکه دستمال توالت به کفش هایش چسبیده بود مشاهده شده است.

این اولین باری نیست که چنین اتفاق ناخوشایندی برای رییس جمهور می‌افتد، که در اکتبر ۲۰۱۸ نیز به خاطر چسبیدن دستمال توالت به کفشش هنگام سوار شدن به هواپیمای ریاست جمهوری مورد تمسخر کاربران رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته بود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

بهای هر اونس طلا ۰.۳ درصد افزایش یافت و پس از افزایش بیش از یک درصدی جلسه قبل به ۲۳۲۳ دلار و ۶۶ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا با یک درصد افزایش به ۲۳۳۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. گزارش اشتغال روز چهارشنبه نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافته است. گزارشی از وزارت کار ایالات متحده نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ماه مارس به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است، در حالی که تعداد افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند کاهش یافته است.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، تقاضای جهانی طلا انعطاف‌پذیری را نشان داد و سالانه سه درصد رشد کرد و به ۱۲۳۸ تن در سه ماهه اول رسید که قوی‌ترین شروع یک سال از سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش شورای جهانی طلا علیرغم افزایش هشت درصدی تقاضای طلا در هند در سه ماهه مارس، افزایش قیمت‌های اخیر چالشی را ایجاد می‌کند که به طور بالقوه منجر به پایین‌ترین مصرف سالانه در چهار سال گذشته می‌شود.

طبق گزارش رویترز، نقره با ۰.۶ درصد افزایش به ۲۶.۷۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با حدود یک درصد افزایش به ۹۵۸.۹۵ دلار و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۶.۳۱ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فرانسه: ۱۵۰ هزار سرباز روس در جنگ اوکراین کشته شدند
  • کاوشگر ماه چین به سمت پنهان قمر می‌رود
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض