Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:25:10 GMT

مهمترین اخبار ورزشی هرمزگان در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۹۵۴۱

مهمترین اخبار ورزشی هرمزگان در ۲۴ ساعت گذشته

دو تیم خلیج فارس میناب و فولاد هرمزگان ، نمایندگان استان در رقابتهای لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تیم خلیج فارس میناب که در صدر جدول گروه پنجم این رقابتها قرار دارد، در چارچوب رقابتهای هفته یازدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف دانشگاه علوم پزشکی کرمان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که به میزبانی میناب برگزار شد، با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان پایان یافت.

خلیج فارس میناب با این پیروزی و ۲۳ امتیاز امید اول صعود به دور بعدی مسابقات در گروه پنجم است.

در دیگر بازی‌های این گروه، فولاد هرمزگان به مصاف تیم باهو دشتیاری چابهار در این شهر رفت که تیم فولاد هم با نتیجه دو بر یک برابر میزبان خود به پیروزی رسید.

مرحله نخست مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۶۰ تیم در پنج گروه در حال برگزاری است که در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی مرحله دوم خواهند شد.

دو مدال برنز ارمغان دختران قایقران هرمزگان از رقابتهای قهرمانی کشور

نایب رییس هیات قایقرانی هرمزگان از کسب دو مدال برنز توسط دختران قایقران این استان در رقابتهای اسلالوم (آبهای خروشان) قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زیر ۱۶ سال خبر داد.

آرزو پاسلار شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابتهای یک روزه اسلالوم در بخش دختران ۲۲ آبان با شرکت ۱۶ تیم از استان‌های هرمزگان، تهران، البرز،یزد، آذربایجان شرقی، مازندران، سیستان و بلوچستان ، مرکزی، کردستان، قزوین و به میزبانی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم هرمزگان در این رقابتها با ترکیب یکتا صادقی، درسا مسلم زاده، نیکا منتظری، زیبا عاشورای زاده، مریم ارزانی و آیناز چالش پور شرکت کرده بود.

پاسلار خاطرنشان کرد: در این رقابتها و در رده سنی نونهالان مریم ارزانی و در رده سنی نوجوانان آیناز چالش پور از هرمزگان موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی با اشاره به برگزاری این رقابتها در بخش پسران، افزود: رقابتهای بخش پسران نیز جمعه ۲۴ آبان ماه برگزار می شود و هرمزگان نیز در این رقابتها نماینده دارد.

خورشیدی از شهرداری بندرعباس خداحافظی کرد

مجتبی خورشیدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به دنبال کسب نتایج ضعیف این تیم در رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، از شهرداری خداحافظی کرد.

نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس از ابتدای رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال با هدایت خورشیدی، پنج باخت، یک پیروزی و یک مساوی را در کارنامه‌شان ثبت کرده‌اند و هم اکنون با چهار امتیاز در انتهای جدول گروه دوم این رقابتها قرار دارند.

هنوز کسی برای هدایت این تیم از سوی مسوولان باشگاه شهرداری بندرعباس معرفی نشده است و هم اکنون بازیکنان زیر نظر مربی این تیم ابراهیم باعثی تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در این فصل با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، سردار بوکان، چوکای تالش، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج ،نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.

تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت‌های لیگ دسته سه سقوط خواهند کرد.

برچسب‌ها بسکتبال لیگ برتر فوتسال زنان هرمزگان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر فوتسال زنان هرمزگان ورزشی بسکتبال لیگ برتر فوتسال زنان هرمزگان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن

به گزارش "ورزش سه"، داستان این روزهای شالکه یکی از عجیب‌ترین ‏و ناراحت‌کننده‌ترین اتفاقات دنیای فوتبال است. یکی از قدیمی‌ترین و ‏اصیل‌ترین باشگاه‌های نه تنها فوتبال آلمان بلکه دنیای فوتبال که تا ‏یک قدمی انحلال رفته و در نهایت موفق شد با اما و اگرهای فراوان ‏مجوز بازی در لیگ دسته سوم این کشور را دریافت کند. ‏

دولت آلمان مجوز حضور شالکه 04 در لیگ دسته 3 را به این شرط ‏صادر کرده که باشگاه تا ماه ژوئن بدهی‌های خود را تا اندازه‌ای تسویه ‏کند که بر اساس قانون تجارت آلمان، ورشکستگی شامل حالش ‏نشود. ‏

کریستینا رول-هامرز، مدیرعامل شالکه، امروز نسبت به موفقیت ‏باشگاهش برای برآورده کردن این شرط ابراز امیدواری کرد و گفت:" ما ‏از قبل می‌دانستیم که فدراسیون فوتبال به شرط تسویه بدهی‌ها ‏مجوز بازی ما را صادر خواهد کرد و به عنوان هیات‌مدیره شالکه ‏اعتقاد داریم که در مهلت اعلام شده می‌توانیم این قضیه را فیصله ‏بدهیم". ‏

میزان دقیق بدهی‌های شالکه که باید تا ماه ژوئن پرداخت شود ‏مشخص نیست ولی نشریه دی‌زایت اعلام کرد که شالکه در کل حدود ‌‏168 میلیون یورو بدهی دارد.‏

شالکه در حال حاض ردر رتبه سیزدهم جدول بوندس‌لیگا 2 قرار دارد ‏و تا منطقه سقوط 5 امتیاز فاصله دارد. شالکه در صورتی که موفق به ‏ماندگار شدن در دسته 2 بشود فصل آینده مشکلی نخواهد داشت ‏چرا که چندی پیش مجوز بازی در بوندس‌لیگا 2 را دریافت کرده بود. ‏

با اینحال شالکه چند هفته‌ای است نتایج خوبی به دست نیاورده و ‏مدیران نگران بودند که در صورت سقوط به دسته 3 اگر مجوز بازی ‏در آن لیگ را نداشته باشند با سناریوهایی پیچیده مواجه شوند که ‏وضعیت حقوقی‌شان را بدتر کند. ‏

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)