Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@09:28:12 GMT

خروج122هزار مشمول غیرغایب در اربعین

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۹۸۹۷

فرمانده ناجا گفت: در ایام اربعین ۱۲۲ هزار دانشجو، دانش آموز و طلبه ای که مشمول خدمت بودند بدون سپردن وثیقه از کشور خارج شدند و امار این افراد نسبت به سال گذشته ۵ برابر افزایش داشته است. ناطقان: سرداد حسین اشتری فرمانده ناجا صبح امروز در مراسم تقدیر از خادمان اربعین حسینی اظهار کرد: موضوعی که امروز به بهانه آن اینجا جمع شده‌ایم تقدیر از خادمان اباعبدالله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار اشتری بیان کرد: امسال ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر ایرانی و ۳۰۰ هزار نفر زائر غیرایرانی از مرزهای ایران به منظور حضور در پیاده روی اربعین خارج شدند که در مجموع رفت و برگشت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مرزهای ایران تردد داشته‌اند.
وی افزود: ناجا طی چند سال گذشته که جمعیت زائران رو به افزایش بود با عده مشخصی در مرزهای چهارگانه حضور پیدا کرده است.
فرمانده ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی با حمایت های ستادکل با قوت بیشتر نسبت به سال گذشته حاضر شد و امنیت این مراسم را حفظ کرد.
سردار اشتری گفت: ناجا با بیش از ۳۰ هزار نفر در مرزهای چهارگانه حضور داشت و در پایانه‌ها و قبل از پایانه‌ها حضور داشت.
عالی ترین مقام انتظامی کشور بیان کزد: همکاران ما در یگان ویژه و مرزبانی بیشترین خدمات را به زائرین ارائه دادند.
وی ادامه داد: با توجه با زیرساخت‌هایی که در مرزها داریم سعی کردیم با کارجهادی و انقلابی خلاءها را پرکنیم.
سردار اشتری بیان کرد: حدود ۲ میلیون گذرنامه و برگ تردد صادر شد.
فرمانده ناجا بیان کرد: حدود ۶ هزار برگه تردد در مرزها برای افرادی که فاقد برگ تردد و یا گذرنامه بودند صادر شد.
وی گفت:  ۱۲۲ هزار دانشجو، دانش آموز و طلبه ای که مشمول خدمت بودند بدون سپردن وثیقه از کشور خارج شدند و امار این افراد نسبت به سال گذشته ۵ برابر افزایش داشته است.
منبع: مهر برچسب ها: خروج ، مشمول غیر غایب ، ایام اربعین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خروج ایام اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد

بر اساس مصوبه هیئت وزیران برنج و روغن خام در فهرست کالا‌های مشمول ارز ۲۸۵۰۰ تومانی قرار گرفت.

به گزارش فارس، بر اساس اصلاحیه مصوبه هیئت وزیران برنج و روغن به فهرست کالا‌های مشمول دریافت ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی در سال ۱۴۰۳ اضافه شد.

در فهرست قبلی انواع گوشت تازه یا سرد کرده گوساله و گوسفند، گندم معمولی، جو، ذرت دامی، دانه سویا، دانه کلز، دانه پنبه، دانه آفتابگردان برای روغن کشی، دانه گلرنک، شکر تصفیه شده، کنجاله سویا، کنجاله پنبه، کنجاله آفتابگردان، کنجاله کلزا، کنجاله گلرنگ، کود سوپرفسفات، کود کلریدو پتاسیم، کود سولفات پتاسیم، فسفات دی آمینیوم، مولد‌های دام و طیور آبزیان و مواد ژنتیکی مشمول دریافت ارز ترجیحی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد. در فهرست قبلی برنج و روغن از فهرست کالا‌های مشمول ارز ترجیحی حذف شده بود که با پیگیری مسئولان وزارتخانه جهاد کشاورزی دوباره مشمول ارز ۲۸۵۰۰ تومانی شد. بنابر آمار گمرک جمهوری اسلامی سالانه ۱۴ تا ۱۶ میلیارد دلار به واردات کالا‌های اساسی اختصاص می‌یابد.

کارشناس کشاورزی ابراهیم مرادزاده می‌گوید که واردات این دو محصول با ارز ارزان باعث تعادل قیمت آن‌ها در بازار می‌شود که اختصاص ارز گرانتر امکان داشت قیمت‌ها را در بازار بالاتر ببرد. کشور سالانه حدود یک میلیون تن برنج وارد می‌کند و ۹۰ درصد نیاز روغن را از طریق واردات تامین می‌کند.

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در تهران
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد