Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:38:34 GMT

پله برقی زیرگذر ایستگاه راه آهن سمنان نصب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۹۸۹۹

پله برقی زیرگذر ایستگاه راه آهن سمنان نصب شد

فرشاد زادخور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مراحل آزمایش فنی برای بهره برداری از پله برقی در زیرگذر ایستگاه راه آهن سمنان در حال انجام است و روند کار ساختمانی این طرح با برنامه‌ریزی‌های پیمانکار در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون برای اجرای این طرح ۳۵ میلیارد ریال هزینه شد و فرایند بهره‌برداری این طرح مهم عمرانی در ایستگاه راه آهن سمنان براساس زمان‌بندی‌ها اواخر دی امسال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) ادامه داد: مراحل تجهیز و تکمیل پله برقی راه آهن ایستگاه شاهرود نیز با پیشرفت فیزیکی قابل توجه در حال انجام است و این طرح عمرانی هم تا اواسط فصل زمستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

فرودگاه و راه آهن مکمل هم در خدمت‌رسانی به مردم هستند

زادخور با اشاره به راه اندازی فرودگاه در مرکز استان سمنان، گفت: ناوگان‌های عمومی رقیب یکدیگر برای جا به جایی مسافر نیستند و باید از این ظرفیت‌های توسعه‌ای برای رونق کسب و کار در استان بهره برد.

وی تصریح کرد: به طور حتم راه اندازی فرودگاه سمنان تکمیل کننده رسالت راه آهن در استان سمنان برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به هموطنان خواهد بود.

مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) افزود: اقدام‌های دولت برای رفع مشکلات زیرساختی در بخش راه آهن در سال‌های گذشته در استان سمنان ارزشمند و کاربردی بوده است.

بیش از ۵۰۰ کیلومتر از خط اصلی مسیر ۹۲۶ کیلومتری تهران- مشهد زیر پوشش اداره کل راه آهن شمال شرق(۱) قرار دارد و روزانه حدود ۹۰ رام قطار در دو خط ریلی این مسیر در رفت و آمد است.

برچسب‌ها سمنان راه آهن ناوگان عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعتبار عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان راه آهن ناوگان عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعتبار عمرانی سمنان راه آهن ناوگان عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)