Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با شماری از اعضای «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل» در غزه، جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به «جنایت جنگی مضاعف» متهم کرد!

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از ایزرئیل نشنال نیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در دیدار با گروهی از اعضای «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل» (موسوم به آیپک AIPAC) در غزه مدعی شد که جنبش جهاد اسلامی فلسطین مرتکب «جنایت جنگی مضاعف» شده است!

وی همچنین مدعی شد که «تروریستها، از جمله تروریستها در غزه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. غیرنظامیان را عامدانه هدف قرار می دهند. آنها شهرهای ما را هدف قرار می دهند. آنها تل آویو، اورشلیم (بیت المقدس) را مورد حمله قرار می دهند. این یک جنایت جنگی است. اکنون، آنها مرتکب دومین جنایت جنگی شده اند. آنها نه تنها غیرنظامیان را هدف قرار می دهند، بلکه در مناطق غیرنظامی پشت سر غیرنظامیان پنهان می شوند و بنابراین می دانند ما آنها را هدف قرار نمی دهیم زیرا سعی داریم از حمله به غیرنظامیان خودداری کنیم!»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای واهی خود گفت: «بنابراین آنها در حال ارتکاب یک جنایت جنگی مضاعف هستند. آنها هم غیرنظامیان را هدف قرار می دهند و هم پشت سر غیرنظامیان پنهان می شوند و سعی دارند تا موقعیتی امن برای خود فراهم سازند».

نتانیاهو همچنین با اشاره به حکم دادگاه اتحادیه اروپا علیه محصولات اسرائیلی ساخته شده در کرانه باختری رود اردن یادآور شد در حالی که اتحادیه اروپا از پیوستن به تحریمها علیه ایران خودداری می کند، محدودیتهای اقتصادی- دیپلماتیک علیه اسرائیل وضع کرده است.

وی در ادامه از آمریکا و «مایک پمپئو» وزیر خارجه این کشور به خاطر موضع قدرتمند خود در قبال رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رسول دانیال زاده بهاء ابوالعطا حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل جهاد اسلامی جنایات جنگی متهم رسول دانیال زاده بهاء ابوالعطا حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی یادآور شد که انتقاد از جنایت های غزه ارتباطی با یهودی ستیزی ندارد.

به گزارش مشرق، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل