Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی در نخستین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد. تاریخ انتشار: 09:00 - 23 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۵۰۰

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «هزارتو» به کارگردانی امیرحسین ترابی در دومین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده جدول فروش هفتگی سینمای ایران طی هفته گذشته اینجا کلیک کنید.

مطرب

فروش هفتگی: ۴,۹۰۳,۸۴۱,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۴,۹۰۳,۸۴۱,۰۰۰ تومان

کارگردان: مصطفی کیایی

بازیگران: پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم، محمدرضا شیرخانلو، دیانا دهقان، عایشه گل جوشکن

خلاصه داستان: اینا اصلا ما رو قبول ندارن بهمون میگن مطرب.

چشم و گوش بسته

فروش هفتگی: ۱,۰۴۹,۱۰۵,۰۰۰ تومان
فروش کلی:  ۱,۰۴۹,۱۰۵,۰۰۰ تومان

کارگردان: فرزاد موتمن

بازیگران: امین حیایی, بهرام افشاری, آناهیتا درگاهی, مسعود کرامتی, لیندا کیانی, محمدرضا صولتی و مانی حقیقی، با حضور پوریا پورسرخ

خلاصه داستان: مردی توسط یک زن تبهکار کُشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند.

هزارتو

فروش هفتگی: ۷۵۳,۵۳۰,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۳,۵۸۳,۵۸۲,۰۰۰ تومان

کارگردان: امیرحسین ترابی

بازیگران: شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، پژمان جمشیدی، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، مریم معصومی، شیرین یزدان بخش، مهسا باقری

خلاصه داستان: زندگی یه هزارتوی پیچیده‌اس، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجه‌اش نمی‌شی!

ماجرای نیمروز-رد خون

فروش هفتگی: ۳۵۸,۰۰۲,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۵,۴۹۵,۱۷۳,۰۰۰ تومان

کارگردان: محمدحسین مهدویان

بازیگران: محسن کیایی، بهنوش طباطبایی، جواد عزتی، هادی حجازی فر، هستی مهدوی، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، احمد قزوینی، امیرحسین هاشمی

خلاصه داستان: خونه‌ی افشین رو گشتن. خونه‌ی خواهر منو. به‌شون نگفتی من کی‌ام؟ نگفتی چه کارایی از دست رفیق‌ات برمی‌آد؟ - بوی سیگار می‌دی. - اینم گزارش کن.

مسخره باز

فروش هفتگی: ۲۲۳,۷۹۱,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۳,۰۲۶,۱۸۷,۰۰۰ تومان

کارگردان: همایون غنی زاده

بازیگران: هدیه تهرانی، صابر ابر، بابک حمیدیان، علی نصیریان، محسن حسینی، رضا کیانیان، داریوش موفق، فرزان جلالی

گفتنی‌ است فیلم‌های «سفونی نهم» با ۱۷۹,۸۹۳,۰۰۰ تومان فروش، «منطقه پرواز ممنوع» با فروشی معادل ۱۴۴,۹۷۵,۰۰۰ تومان، تورنادو با ۱۱۱,۳۴۶,۰۰۰ تومان، بنیامین با ۸۹,۶۶۷,۰۰۰ تومان فروش و کلوپ همسران ۸۳,۲۴۹,۰۰۰ تومان رتبه های ششم تا دهم جدول فروش را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جدول فروش هفتگی سینمای ایران مصطفی کیایی فیلم مطرب فیلم رد خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول