Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس کشور از افزایش حضور زائران پاکستانی و افغانستانی به ایران برای حضور در مراسم اربعین خبر داد. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی سردار حسین اشتری صبح امروز در همایش تقدیر از خادمان اربعین حسینی (ع) در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه امسال حدود سه میلیون و 80 هزار زائر ایرانی و 300 هزار زائر غیرایرانی از مرزهای چهارگانه و هوایی تردد داشتند، اظهار کرد: به لطف خدا، نیروی انتظامی با قوت بیشتر به نسبت سال گذشته در مرزها حاضر و مراسم باشکوه اربعین آقا اباعبدالله حسین باعث عزتی برای تمام مردم، مسئولان و مخصوصاً ناجا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس کشور ادامه داد: بیش از 50 درصد تردد زائران در مرز مهران صورت گرفت، همچنین حدود دو میلیون گذرنامه و برگ تردد موقت زیارتی صادر شد.

وی تصریح کرد: لغو روادید ضمن اینکه موجب راحتی مردم شد اما منجر به افزایش تردد شد، امسال از روز نخست محرم تا روز اربعین تردد زائران به صورت وسیع صورت گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل 25 جلسه و 254 مصوبه پس از اتمام اربعین سال گذشته برای هماهنگی اربعین امسال، گفت: برای افرادی که مدارک لازم را به همراه داشته و در مرزها حضور پیدا کرده بودند اما گذرنامه و برگ تردد نداشتند، حدود 6 هزار برگه تردد صادر کردیم و کار 122 هزار دانشجو و طلبه و مشمولان خدمت برای زیارت اربعین با سرعت انجام گرفت.

اشتری با بیان اینکه ورود پاکستانی‌ها و افغانستانی‌ها از مرز میرجاوه و دوغارون امسال بیشتر شده بود، یادآور شد: در دیداری که روز 19 آبان با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان از کار نیروی انتظامی در اربعین اظهار رضایت کردند.

رئیس پلیس کشور متذکر شد: نیروی انتظامی امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی آمادگی بیشتر از 40 سال گذشته و حضور در هر اتفاقی را که احیاناً رخ دهد، دارد، در همین مقطع بحث هفت آبان و پاسارگاد را داشتیم که به خوبی در آن استان با هماهنگی خوب صورت گرفته،  سپری شد و امروز به لطف خدا آمادگی کامل را برای اجرای ماموریتها داریم.

سردار اشتری در مشهد: ‌ناجا اجازه خدشه‌ به امنیت انتخابات را نمی‌دهد‌ / با ‌اشراف اطلاعاتی بیشتری پای کار هستیمسردار اشتری: سر‌شاخه‌های داخل و خارج باندهای سازمان یافته و شبکه‌ای قاچاق را شناسایی کردیم

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اربعین اخبار "عراق" پلیس مهاجرت و گذرنامه فرمانده ناجا پلیس سردار اشتری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین اخبار عراق پلیس مهاجرت و گذرنامه فرمانده ناجا پلیس سردار اشتری اربعین اخبار عراق پلیس مهاجرت و گذرنامه فرمانده ناجا پلیس سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در پایان رقابت‌ها تنها فرد قهرمان سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب می‌کند.

 در بخش زنان ندا شهسواری و مهشید اشتری از ایران اعزام می‌شوند تا برای کسب این سهمیه تلاش کنند. تا به حال ندا شهسواری موفق شده دو بار این سهمیه را از آن خود کند.  

مهشید اشتری در مورد شرایط آمادگی خود و اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده است و قبل از آن هم در مسابقات لبنان، ‌عربستان، آلمان و چک شرکت کردم. اردوی فعلی هم تا زمان اعزام ادامه دارد. در حال حاضر شرایط خوب است و تمریناتمان را دنبال می‌کنیم اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم که در انتخابی المپیک به اوج آمادگی برسیم.

او با بیان اینکه انگیزه زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم، تاکید کرد: شاید یک بار فرصت حضور در این مسابقات را داشته باشم چون نمی‌دانم چهار یا هشت سال دیگر چه می‌شود. وقتی الان چنین موقعیتی پیش آمده تمام انگیزه و هدفم را می‌گذارم. من و خانم شهسواری هر دو انگیزه داریم. خانم شهسواری دو بار به المپیک رفته و برایش افتخار است که برای سومین بار برود. برای من هم افتخار است که اولین حضورم را تجربه کنم.

اشتری ادامه داد: خیلی امید دارم که امسال سهمیه برای ایران است اما فرقی نمی‌کند من بگیرم یا خانم شهسواری. شاید برخی بگویند شانس ما با کشورهای دیگر ۵۰، ۵۰ است اما معتقدم احتمال ۸۰ درصد می‌توانیم سهمیه را بگیریم. مهم این است که زنان تنیس روی میز ایران سهمیه را بگیرد.

او در واکنش به اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته به مسابقات بیشتری اعزام شده است، ‌بیان کرد: همه این مسابقات را با هزینه شخصی رفتم. شروع کارم از ۶ ماه قبل و هدفم از اعزام هم انتخابی المپیک بود.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین