Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد صبح پنجشنبه در مراسم تجلیل از منتخبین نوگلان حسینی (ع) و کاروان های پیاده ۲۸ صفر اظهارکرد: مسابقات نوگلان حسینی در محدوده سنی زیر 18 سال در دو رده 9 الی 13 ساله و 14 تا 18 ساله در استان برگزار شد.

وی افزود: در مرحله ابتدایی 500 نفر ثبت نام کردند که 36 نفر به مرحله نهایی رفتند که در نهایت چهار نفر برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی نژاد بیان کرد: هدف از این کار شناسایی نیروهای توانمندی و سرمایه گذاری روی آن ها است تا این ها به عنوان ظرفیت استان معرفی شوند.

وی گفت: استفاده از اشعار مناسب و شناسنامه دار برای اجرای مداحی ضرورت دارد و و باید دوره های آموزشی برگزار و کتب و جزوات مناسب در اختیار مداحان قرار گیرد.

ولی نژاد در خصوص کاروان های پیاده 28 صفر گلستان که به مشهد اعزام شدند، اضافه کرد: این کاروان ها به صورت خودجوش به این سفر معنوی اعزام شدند.

کد خبر 4772012

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز بیرجند قزوین سفر استانی هفته وحدت یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، استاندار اردبیل با حضور در منزل احد پیشگر در شهرستان نمین، گفت: تجلیل و قدرشناسی از پیشکسوتان و بزرگان استان در عرصه‌های مختلف باید فرهنگسازی شود و از آنان که سرمایه‌های معنوی و اجتماعی استان و کشور هستند، همواره تقدیر و تکریم به عمل آوریم و در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به نحو شایسته از آنها بهره ببریم.
سید حامد عاملی افزود: فعالیت فرهنگی و هنری کاری بسیار حساس و اثرگذار است و پیشکسوتانی که در این حوزه فعالیت دارند، منشأ بیشترین تأثیرات بوده و هستند و توسعه فرهنگی و همگرایی و همراهی فعالان در این راستا از راهکار‌های پیشرفت جامعه است.
وی ادامه داد: تألیف و نشر کتاب از ابزار‌های موثر در حوزه فرهنگ است و شکوفایی و توسعه فرهنگی، زمینه ساز پیشرفت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه به شمار می‌آید و اگر نویسندگان و مورخان نبودند، تاریخی از گذشته نبود و اراده و همتی که نویسندگان در نگارش تاریخ و شناسایی و معرفی مشاهیر دارند، شکل دهنده هویت ملت‌هاست و باید قدردان این عزیزان باشیم.
استاندار اردبیل در این دیدار صمیمی با قدردانی از فعالیت‌های دکتر پیشگر، بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های موثر هنرمندان، شاعران و نویسندگان جهت رشد و اعتلای فرهنگ و هنر استان تاکید کرد.
امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: توجه به مفاخر استانی و آثار آنها باعث انگیزه، دلگرمی و الگوسازی برای نسل جوان خواهد شد و برنامه‌های متعددی در سال جاری در این زمینه در دستور کار داریم.
شعرخوانی و ارائه نقطه نظرات جمعی از شعرا و ادبای حاضر از بخش‌های متنوع این آئین بود و در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه، از تلاش‌های استاد پیشگر در عرصه فرهنگ و هنر استان و تألیف و نشر آثار متعدد ادبی، بخصوص احیای نسخ خطی و معرفی مفاخر ادبی استان اردبیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره