Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@03:03:27 GMT

مشاوری صادق، دلسوز و هدفمند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۰۷۶۵

مشاوری صادق، دلسوز و هدفمند

سه دغدغه علمی و اخلاقی_ هنجاری با حساسیت زمینه‌مند فرهنگی و هویتی از ویژگی‌های بارز  دکتر محمود گلزاری، روانشناس نام آشنای کشور ماست. چنانکه این دغدغه ها در کارنامه فعالیت های ایشان، عیان است و با تجربه حضورم با ایشان در جلسات مشترک در ذهنم تقویت شده است.
هرگاه طرف مشورت سایر عزیزان برای معرفی روانشناسی متعهد قرار می گیرم بدون هرگونه تردید و تاملی ایشان و یکی دیگر از روانشناسان دیرآشنا را معرفی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با معرفی ایشان خیالم آسوده است که با مشورتی صادقانه، دلسوزانه و با هدف "رشد" و اعتلا و فهم قابلیت های خدابنیاد انسانی و رهنمودهایی برای فعلیت بخشی آنها روبرو خواهند شد. خیالم آسوده است که انحراف و یک بام و دو هوایی در این مشورت ها رخ نخواهد داد.

برای ایشان آرزوی بهروزی و سعادت روزافزون دارم.

پاسداشت مکتوب دکتر محمود گلزاری در گروه نخبگان خبرآنلاین

کد خبر 1320985

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمود گلزاری عماد افروغ نخبگان خبرآنلاین روانشناسی حسن روحانی تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس قوه قضاییه آلودگی هوا استان لرستان زلزله لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 «40 هزار هکتار؟ آن هم برای قوچ؟ آن هم ارمنی؟» این بخشی از واکنش محمود احمدی نژاد به درخواست اختصاص زمین برای گسترش این گونه ایرانی بوده است. روایت محمود درویش از نشست معروف شورای عالی محیط زیست را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • فرهنگیان به‌عنوان قهرمان ملی معرفی شوند