Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید ۵۹۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه یخچال و فریزر در نیمه نخست امسال و رشد ۱۳.۶ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید ۵۹۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه یخچال و فریزر در نیمه نخست امسال و رشد ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه پارسال است. از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۲۹۱ هزار و ۴۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی تولید شد. این آمار در مقایسه با ۲۵۶ هزار و ۹۰۰ دستگاه تولید نیمه نخست پارسال ۱۳.۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

در این مدت ۵۶۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه کولر آبی نیز تولید شد که حاکی از رشد ۲.۱ درصدی آن در مقایسه با دوره ۶ ماه نخست پارسال است.

در مدت یاد شده اما تولید تلویزیون رشد منفی را تجربه کرد و با افت ۹ درصدی در مقایسه با نیمه نخست پارسال به ۳۱۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه رسید.

رشد تولید فرش ماشینی

برپایه آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۴۲ میلیون و ۱۷۱ هزار مترمربع فرش ماشینی توسط کارخانجات داخلی تولید شد که رشد چهار درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

در این مدت، تولید چرم با رشد ۲.۹ درصدی به ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار فوت‌مربع و تولید انواع پایپوش با رشد ۶ دهم درصدی به ۶۲ میلیون و ۶۰۰ هزار زوج رسید.

همچنین تولید نخ پلی‌استر با رشد ۲۲.۴ درصدی به ۱۴۷ هزار و ۵۰۰ تن رسید، تولید الیاف و تاپس پلی‌استر با رشد ۱۷.۴ درصدی به ۱۱۳ هزار و ۹۰۰ تن افزایش یافت، اما در تولید الیاف اکریلیک (۷۵۰ تن) و نخ سیستم پنبه ای و ترکیبی الیاف مصنوعی (۱۰۳ هزار و ۸۰۰ تن) به ترتیب افت ۵۶.۱ درصدی و ۱.۳ درصدی در مقایسه با ۶ ماه نخست پارسال ثبت شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس شیراز هفته کتاب و کتابخوانی یخچال وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود

دریافت 8 MB کد خبر 6097008

دیگر خبرها

  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • استارت سرد خودروسازی
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود
  • آب سد سفیدرود رها سازی شد
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴