Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@19:53:23 GMT

نقش زندگی بر تنه درختان خشکیده باغبادران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۱۶۴۰

نقش زندگی بر تنه درختان خشکیده باغبادران

حجت‌الله امینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از لنجان با بیان اینکه باغبادران در تمامی فصول سال یکی از گزینه‌های مناسب برای گردشگری است، اظهار کرد : این شهر ساحلی، جاذبه‌های گردشگری فراوان و طبیعتی زیبا دارد و باید به مقاصد گردشگری کشور تبدیل شود.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح‌های زیباسازی نما و منظر شهری، تصریح کرد: با استفاده از توانمندی هنرمندان پیکره‌تراش منطقه درختان خشکیده در محوطه شهرداری باغبادران به صورت‌هایی زیبا در مناطق مختلف شهر نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار باغبادران با بیان اینکه برای تشویق شهروندان و گردشگران به حفظ منابع طبیعی و منابع شهر سعی شد از این درختان به عنوان نمادهایی برای شهر استفاده شود ، ادامه داد: اِلمان‌هایی چون گردو و بادام که از محصولات استراتژیک و سوغات باغات شهر است در مناطق مختلف نصب می‌شود.

امینی با اشاره به اهمیت مبلمان شهری در زیباسازی شهری و تقویت آرامش و دلبستگی شهروندان به شهر، عنوان کرد: در کنار جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهر باغبادران، زیباسازی شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا گردشگران این شهر را شایسته حضور مجدد بدانند.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای شهر نیازمند طراحی، توزیع ، پراکنش و جانمایی عناصر و مبلمان مناسب شهری است تا بتوان آسایش و آرامش شهروندان و گردشگران را فراهم کند و منجر به هویت بخشی و زیباسازی محیط شهری شود.

شهردار باغبادران با بیان اینکه محیط هر شهری باید با استفاده از ظرفیت فرهنگی آن طراحی شود،  تصریح کرد: زیباسازی منظر شهری بیش از پیش مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته و به دنبال زیباسازی محیط شهری هستیم و برهمین اساس با استفاده از کاهگل که یکی از مصالح ساختمانی قدیمی و بومی باغبادران است آثار زیبا در مبادی ورودی و خروجی شهر ایجاد شده است.

کد خبر 396793

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران کلانشهر مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مجسمه سازی باغبادران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • آبگیری بخشی از تالاب هامون و خوشحالی ‌مردم سیستان
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • ممانعت شورای شهر از قطع درختان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم