Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دروازه‌بان و هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ نسبت به بازگشت سرمربی پیشین این تیم به آلیانتس آره‌نا واکنش نشان دادند. تاریخ انتشار: 11:13 - 23 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۷۹۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه «بیلد» آلمان روز گذشته (چهارشنبه) با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه بایرن در تلاش برای بازگرداندن پپ گواردیولا به مونیخ است و از سوی این باشگاه به طور مرتب با این سرمربی اسپانیایی در تماس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه بایرن مونیخ پس از اینکه نیکو کواچ را به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کردند، اکنون بازگشت پپ به مونیخ را هم به عنوان یکی از گزینه‌های جدی خود روی میز دارند.

لئون گورتسکا، هافبک ۲۴ ساله بایرن مونیخ و مانوئل نویر، دروازه‌بان ۳۳ ساله باواریایی‌ها در مصاحبه‌ای که مشترکاً داشتند، واکنش جالبی به به بازگشت سرمربی پیشین این تیم به آلیانتس آره‌نا داشتند.

گورتسکا که در سال ۲۰۱۸ از شالکه به جمع سرخپوشان مونیخی پیوست و فرصت کار زیرنظر پپ در بایرن را نداشت، گفت: به نظرم تو (نویر) بهتر از من پپ را می‌شناسی!

نویر هم در ادامه صحبت هم‌تیمی آلمانی‌اش اظهار داشت: پپ تو را هم قطعاً می‌شناسد! من هم احتمال بازگشت گواردیولا به بایرن را برای اولین بار است که می‌شنوم. باید ببینیم که چه خواهد شد و اینکه تصمیم‌گیرندگان در باشگاه بایرن چه تصمیمی خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: بایرن مونیخ در پی جذب دروازه‌بان آرسنال

گواردیولا که در حال حاضر سرمربی منچسترسیتی است، بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ هدایت باواریایی‌ها را برعهده داشت و سه قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان، یک قهرمانی در سوپرجام آلمان و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را برای این تیم به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مانوئل نویر بایرن مونیخ لئون گورتسکا پپ گواردیولا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس

آژاکس می‌خواهد اریک تن هاخ را به آمستردام برگرداند و بایرن مونیخ هم به جذب او علاقه نشان داده است.

طرفداری | اریک تن هاخ، سرمربی فعلی منچستریونایتد، در حال حاضر در مرکز یک سری گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی قرار دارد. او مورد علاقه دو باشگاه بایرن مونیخ و آژاکس است.

به گزارش تایمز، آینده اریک تن هاخ در اولدترافورد در سایه‌ای از ابهام قرار دارد و در همین حال او به گزینه مورد علاقه دو باشگاه سرشناس فوتبال اروپا، بایرن مونیخ و آژاکس تبدیل شده است. البته به نظر می‌رسد که آژاکس تمایل و اراده بیشتری به جذب سرمربی پیشین خود دارد. آژاکس، تیمی که تن هاخ بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ هدایت آن را بر عهده داشت، تمایل و اراده بیشتری به حضور دوباره او دارد. مدیر فنی آژاکس، الکس کروس، که سابقه همکاری با تن هاخ را در آژانس ورزشی SEG دارد، از طرفداران اوست و به دنبال بازگرداندن این سرمربی موفق به آمستردام است.

۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ

از سوی دیگر، بایرن مونیخ، جایی که تن هاخ در طول سال‌های 2013 تا 2015 به عنوان مربی تیم دوم در آنجا فعالیت می‌کرد، نیز به جذب او علاقه نشان داده است. توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ فارغ از هر نتیجه‌ای حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به گفته مکس ابرل، این تیم آلمانی را ترک می‌کند بنابراین سران بایرن حالا گزینه‌هایی برای نیمکت خود در ذهن دارند. کریستین فالک هم در گزارشی نام او را در بین 4 گزینه انتخابی بایرن مونیخ در کنار خولن لوپتگی، روگر اشمیت و روبرتو دزربی آورده است.

در حال حاضر هر دو باشگاه آژاکس و بایرن مونیخ منتظرند تا ببینند این سرمربی هلندی که آینده نامعلومی هم در منچستریونایتد دارد آیا در پایان فصل برای آنها در دسترس خواهد بود یا خیر؟

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!