Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی پروژه های احداث پارک بزرگ تبریز، توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند و تکمیل بزرگراه ولایت براساس امضای تفاهم نامه مشترک بین شهردار تبریز و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا امروز (پنجشنبه) همزمان با هفته وحدت با دستور محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، شهردار و مدیران استانی از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارک بزرگ تبریز به مساحت ۶۰۰ هکتار در شمال غرب تبریز واقع شده و در ۲ مرحله اجرا می‌شود که شامل آماده سازی و اجرای تاسیسات زیربنایی، خدماتی، تفریحی، ابنیه های عمومی، اماکن ورزشی و دریاچه مصنوعی است که با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریالی اجرا می شود.

هدف از اجرای این طرح ایجاد قطب تفریحیو گردشگری و افزایش ارزش افزوده منطقه غرب تبریز، جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، رونق اقتصادی مناطق محروم و ایجاد محیط مدرن تفریحی برای استفاده خانواده ها و گذران اوقات فراغت است.

طرح توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز با اعتبار یک هزار میلیارد ریال به منظور طراحی، اجرا و آماده سازی تصفیه خانه شیرابه و ۴ سلول لندفیل دفن بهداشتی پسماند به ظرفیت ۵۰۰ تن زباله در روز در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار اجرا می شود.

هدف از اجرای این طرح توسعه و افزایش ظرفیت دفن بهداشتی پسماند تبریز، کنترل شیرابه حاصل از پسماند و جلوگیری از نفوذ به آب های زیرزمینی و رودخانه ها، هدایت شیرابه به تصفیه خانه و تصفیه و تولید آب با مصارف کشاورزی و ایجاد مرکز بازیافت زباله و برگشت سرمایه است.

طرح اتوبان ولایت و سازه های تکمیلی آن به طول ۸ کیلومتر اتوبان به همراه ۶ تقاطع غیرهمسطح با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال با هدف اتصال بزرگراه پاسداران به جاده تبریز - اهر و ایجاد مسیر دسترسی آسان به شهرک های تازه تاسیس رشدیه، باغمیشه، نصر، مصلی، مرزداران، فجر به ویژه در مواقع بحران اجرا می شود.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شهرداری تبریز تفاهم نامه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری تبریز تفاهم نامه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص آذربایجان شرقی شهرداری تبریز تفاهم نامه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد