Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، بررسی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های عددی هواشناسی بیانگر افزایش ابر و وزش باد تا دو روز آینده در استان است.

از اواخر وقت فردا جمعه ۲۴ آبان ۹۸ با ورود موجی به استان به تناوب تا اواسط هفته آینده کاهش محسوس دمای هوا، افزایش ابر، وزش باد و بارش باران و برف، گاهی توأم با رعد و برق در غالب مناطق استان خصوصاً بخش‌هایی از غرب و جنوب استان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش‌ها در منطقه کوهرنگ عمدتاً به صورت برف خواهد بود.

انتهای پیام/ف

پیش بینی وضعیت هوای چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابر در مشهد از عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اعلام کرد از عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مشهد مقدس شاهد افزایش ابر در آسمان این کلانشهر هستیم. 

این مرکز در ادامه آورده است: همچنین شاهد وقوع بارشهای رگباری و افزایش شدت وزش باد، همراه با گردوخاک در مشهد خواهیم بود. 

وقوع بارشهای رگباری توام با رعدوبرق، وزش باد گاهی شدید، در نواحی مستعد بارش تگرگ، با احتمال آبگرفتگی، ایجاد روانآب و سیلابی شدن مسیل‌ها و ادامه بارشهای رگباری طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری دور از انتظار نیست.

در این اطلاعیه پیش‌بینی می‌شود با توجه به جهت جریانات خیزش گردوخاک در نواحی بادخیز استان موجب انتقال ذرات گردوخاک و گردوغبار به سایر نواحی از جمله مشهد مقدس خواهد شد،

خودداری از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی همچنین اطمینان از استحکام سازه‌های موقت با توجه به وزش باد شدید جزو توصیه های اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این مدت است.

مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های منتهی به مشهد از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

 

دیگر خبرها

  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • افزایش ابر در مشهد از عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری