Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تاثیر گردش مالی شرکت های معدنی در بخش های اقتصادی استان اظهار کرد: تاثیر این کار برای اشتغال جوانان استان نیز مهم است که بخشی از گردش مالی از طریق تفاهمنامه همکاری و سپرده گذاری در مجموعه هایی که در زمینه اشتغال کار می کنند، استفاده شود.

"محمدرضا پورابراهیمی" امروز 23 آبان ماه در جلسه شورای معادن استان کرمان درباره انتقال گردش حساب شرکت های معدنی به استان اظهار کرد: انتقال حساب ها هم ناظر بر پس انداز و هم ناظر بر حساب های جاری است که تاکید ما بر جاری است که بدون میزان تامین نرخ نگهداری در مانده حساب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فروش 6 ماهه نخست امسال شرکت مس بیش از 10 هزار میلیارد تومان بوده است که این عدد باید در حساب ها گردش پیدا بکند.

پورابراهیمی تصریح کرد: اگر بابت هر خرید و پرداخت های کوتاه مدت و گردش مجدد در استان صورت بگیرد یعنی باید 30 هزار میلیارد تومان گردش برای 6 ماهه یک شرکت داشته باشیم و سوال این است که عملیات گردش حساب در کجا اتفاق می افتد؟

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: پیش بینی می شود مس تا پایان سال رکورد بیش از 20 هزار میلیارد تومان را در فروش بزند.

وی افزود: اگر کل فرآیند گردش را به استان بیاوریم عدد 5800 میلیارد تومان در بانک های استان نسبت به آنچه که در گردش اتفاق می افتد، بسیار ناچیز است و ما می خواهیم کل گردش مالی به کرمان بیاید که جریان فعالیت بانک های استان را کاملا متحول می کند.

پورابراهیمی اظهار کرد: گردش مالی واحدهای صنعتی در قانون نیامده و مربوط به فروش بخش معدن است و هر شرکتی که مواد معدنی می فروشد، باید منابع حاصل از فروش مواد معدنی در استان کرمان باشد.

نماینده کرمان و راور در مجلس با اشاره به تاثیر گردش مالی شرکت های معدنی در بخش های اقتصادی استان بیان کرد: تاثیر این کار برای اشتغال جوانان استان نیز مهم است که بخشی از گردش مالی از طریق تفاهمنامه همکاری و سپرده گذاری در مجموعه هایی که در زمینه اشتغال کار می کنند، استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: کبد زنده یاد امیرحسین ربیعی جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: امیرحسین چهار روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و متأسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

جعفری، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانو وی نیز جهت ترمیم مشکل حرکتی زانو سه بیمار برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

کد خبر 6088976

دیگر خبرها

  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال